پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راز قتل زن بابلی در آمل کشف شد

فرمانده انتظامی آمل از کشف راز قتل زن بابلی در آمل پرده برداشت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: ولی‌الله گنجیان‌مقدم امروز در جمع خبرنگاران در تشریح به قتل رسیدن زن بابلی طی دو روز اخیر، اظهار داشت: خانمی ۶۰ساله به‌دعوت خانمی برای برگزاری مراسم عزاداری وارد شهرستان آمل شده است.

 

وی ادامه داد: این خانم روز بیست‌ودوم از منزل خارج شده و تا شب گذشته به خانه برنگشت که این موجب نگرانی فرزندانش شد.

 

گنجیان‌مقدم با بیان اینکه فرزندان این زن ۶۰ساله به‌دلیل نیامدن مادرشان به پلیس آگاهی شهرستان بابل مراجعه و پیگیر قضایا شدند، افزود: مأموران این شهرستان نیز پس از رایزنی‌ و اطلاع‌رسانی به ستاد در مورد حضور این خانم در شهرستان آمل از سوی ستاد فرماندهی تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس پلیس آمل افزود: مأموران انتظامی این شهرستان پس از تحقیقات و بازجویی خانمی که زن بابلی را جهت برگزاری مراسم عزاداری به منزلش دعوت کرده بود، به قتل وی توسط همسرش پی‌ بردند.

 

وی با تأکید بر اینکه زن بابلی سیده “ف.م.” پس از ورود به منزل خانم”ش.ن.” با داشتن طلا در دستش مورد توجه شوهر خانواده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این فرد به‌نام “ح.ی.” پس از بیرون رفتن همسرش از منزل به فکر کشتن خانم بابلی می‌افتد و پس از به قتل رساندن وی، جسدش را به‌همراه درخت تنومندی در حیاط منزلش می‌سوزاند.

 

گنجیان‌مقدم خاطرنشان کرد: فرد قاتل جسد سوخته زن بابلی را به‌همراه همسرش در جاده‌ای حاشیه‌ای انداخته و پس از فروش طلاهای مقتول به خرید دو دستگاه گوشی همراه اقدام کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.