پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادارات منطقه در زمینه اسکان مسافران همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند

تعامل و هم افزایی بین ادارات منطقه نشان از پتانسیل بالای منطقه دارد و باید از این فضا و موقعیت خوب جهت یاری رساندن به آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف آن بکوشیم. منطقه چهاردانگه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی، مهمانپذیر است و از آنجایی که آموزش و پرورش در امر اسکان بسیار پرتلاش؛ لازم است ادارات مرتبط دیگر در این زمینه همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش منطقه را ترک نمایند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۵ و اسکان مسافران نوروزی تشکیل شد.

 

 

در این جلسه ابتدا مسعودیان زاده، رییس آموزش و پرورش منطقه،  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش، به تشریح دستور کار جلسه پرداخته و اعضای جلسه را دعوت به تعامل و همکاری با آموزش و پرورش نمود.  

 

 امینی بخشدار منطقه،ضمن تقدیر ازحاضرین به دلیل تعامل و همکاری با آموزش و پرورش گفت: تعامل و هم افزایی بین ادارات منطقه، نشان از پتانسیل بالای منطقه دارد و باید از این فضا و موقعیت خوب جهت یاری رساندن به آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف آن  بکوشیم.

 

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت اسکان مهمانان نوروزی و قدم هایی که آموزش و پرورش در این زمینه برداشت؛ از قبیل: آماده سازی بیش از ۱۶ اتاق با امکانات درجه یک، در سه نقطه منطقه گفت: منطقه چهاردانگه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی مهمانپذیر است و از آنجایی که آموزش و پرورش در امر اسکان بسیار پرتلاش؛ لازم است ادارات دیگر در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش منطقه ترک نمایند.

 

وی همچنین در باب تشکیل «اتاق کار آفرینی» گفت: ادارات منطقه، با آموزش و پرورش در تعامل باشند و ضمن گرفتن لیست توانمندی های دانش آموزان رشته های کارودانش منطقه، در صورت امکان نیازهای خویش را از این طریق حل کنند تا هم در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، تحکیم «اقتصاد مقاومتی» گام برداریم و هم اینکه مدارس با اتکای به توانمندی های دانش آموزان و همکاران خودکفا شوند و به فرهنگ سازی تولید و مصرف کالاهای داخلی جامعه عمل بپوشانیم.   

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.