پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۵ هکتار از هفت‌تپه به مازندران واگذار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: برای ایجاد یادمان شهدا ۱۵ هکتار از عرصه هفت‌تپه به مازندران واگذار می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، عبدالله ملکی درباره اقدامات انجام‌شده برای اعزام کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با بیان اینکه اقدام مشتاقان به حضور در مناطق عملیاتی کشور در این سال‌ها تداوم داشته و هر ساله به تعداد متقاضیان سفر به راهیان نور افزایش می‌یابد، اظهار کرد: در این کاروان‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی متولیان ارائه می‌شود.

 

وی درباره تعداد افراد اعزام شده در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال ۹۴ افزود: ۳۵ هزار نفر با کاروان‌های راهیان در سه حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات از مناطق جنگی کشور بازدید کردند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: ۱۴ اسفند ۹۴ تاکنون تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ نفر با کاروان راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در منطقه هفت‌تپه گفت: هفت‌تپه در دوران دفاع مقدس عقبه لشکر ویژه ۲۵ کربلا بود و تعداد زیادی از نیروهای مازندرانی در این مناطق شهید شدند.

 

ملکی با بیان اینکه منطقه هفت‌تپه نیاز به بازسازی برای میزبانی از زائران به این مناطق دارد، خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده با استانداری مازندران و اداره کل منابع طبیعی منابع خوزستان مقرر شد ۱۵ هکتار از خاک این منطقه برای ایجاد یادمان شهدا به مازندران واگذار شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.