پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بودجه عمرانی شهرداری ساری طی سه سال بیش از دوازده برابر افزایش یافته است

زمانی که دکتر عبوری کلید شهرداری را گرفت بودجه عمرانی ۲۰ میلیارد تومان بود و اکنون که در آستانه سال ۹۵ هستیم بودجه عمرانی ۲۵۲ میلیارد تومان شده است و این یعنی بیش از دوازده برابر افزایش .

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز رسانه ای شهرداری ساری، زمانی که دکتر عبوری کلید شهرداری را گرفت بودجه عمرانی ۲۰ میلیارد تومان بود و اکنون که در آستانه سال ۹۵ هستیم بودجه عمرانی ۲۵۲ میلیارد تومان شده است و این یعنی بیش از دوازده برابر افزایش .

 

به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری مهندس عباس رشیدی معاون فنی و عمرانی شهرداری مرکز مازندران در مصاحبه ای ضمن بیان مطلب فوق گفت : بودجه ۲۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری ساری در بخش عمرانی این امکان را به ما می دهد تا در سال ۹۵ بتوانیم تمامی اهدافی که دکتر عبوری برای سال آینده تبیین کرده است را محقق سازیم .

 

وی در پاسخ به این پرسش که این اهداف چه هستند ؟ پاسخ داد : ساماندهی ترافیک ساری یکی از چند هدف مهم دکتر عبوری در سال ۹۵ است که قبلاً هم این نکته را اعلام کرده اند . برای همین ما در سه ماه پایانی سال ۹۴ یعنی امسال کارهای مطالعاتی آنرا انجام دادیم و حتی طرح جامع ترافیک را نهایی می کنیم تا بتوانیم اردیبهشت ماه سال آینده پروژه زیرگذرها و روگذرهای بزرگ در ده نقطه پرترافیک  ساری را کلید بزنیم .

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری احداث زیرگذر در میدان امام را یکی از این ده پروژه بزرگ عنوان کرد و افزود : در میدان شهبند ؛ هلال احمر و چند نقطه دیگر هم این اقدامات انجام خواهند شد تا به این ترتیب شهری که می خواهد به قطب گردشگری تبدیل شود معضل ترافیک نداشته باشد .

 

وی در بخش دیگری از این مصاحبه از یکی دیگر از موفقیت های بزرگ شهرداری ساری در زمان مدیریت جهادی دکتر عبوری سخن گفت و تأکید کرد : طبق آمار تأیید شده در میان ۱۰۲۶ شهرداری کل کشور سرانه مردم ساری پس از سرانه مردم تهران قرار دارد حال آنکه سرانه مردم اصفهان و شیراز و مشهر پس از مردم ساری است و این یعنی کارستانی که شهردار ساری انجام داده تا مردم نجیب ساری پس از سال ها قرار داشتن در محاق بتوانند به حقوق حقه خود برسند و باز این آمار یعنی آنکه پس از چهل سال ساری و مردم آن از منظر شهر سازی مورد توجه قرار گرفته اند و اگر شهرداری کلانشهری چون تهران برای هر فرد ۲ میلیون در سال هزینه می کند در ساری شهرداری برای هر نفر ۱۲۰۰ تومان هزینه عمرانی  و خدماتی می نماید .

 

وی در پایان با اعلام این خبر که در سال جدید اتفاقات بسیار خوش و خرمی در ساری توسط دکتر عبوری و یاران ایشان در شهرداری رقم می خورد گفت : مژده بخشان آن دکتر عبوری خواهند بود که یا تا پایان سال یا در ابتدای سال آینده آن را رسانه ای خواهد کرد .  

 

 

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.