پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلایه اهالی قادیکلا از عدم پیشرفت طرح هادی این روستا + تصاویر

گلایه یکی از اهالی روستای قادیکلا به عدم پیشرفت طرح هادی این روستا به خصوص در پایین محله بعد از گذشت ۸ سال از آغاز این طرح:

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه، گلایه از اهالی روستای قادیکلا به عدم پیشرفت طرح هادی  این روستا به خصوص در پایین محله بعد از گذشت ۸ سال از آغاز این طرح، متن گلایه و تصاویر ارسالی به شرح ذیل می باشد.

سلام بزرگوار. روی صحبتم با آقای فرماندار هست. طرح هادی روستای قادیکلا از دوره سوم شورا استارت خورده و بعد هشت سال این حال و روز روستامونه. میخواستم به آقای فرماندار از طریق رسانه عرض کنم اینجا خرمشهر و آبادان دوران جنگ نیست. پایین محل قادیکلاست.  مردم خودجوش عقب نشینی رو انجام دادند برای تمیز کردن و گرفتن نخاله و عقب نشینی تیر برق هم هیچ کاری انجام ندادند.  ولی پایین محل مثل روستای جنگ زده میمونه. هر چی هم به بخشداری گفتیم بهرحال سال نو داره میاد همه جا رو آب و جارو دارن میکنن.  که با عرض پوزش مجدد زحمت برای سایت شما و دست نیاز دراز کردیم. جالب است بدونید در این دوره شورا (چهارم )تا حالا چهار تا دهیار عوض کردند. از زحمات همه شما عزیزان سپاسگزارم. پیشاپیش سال خوبی برایتان آرزومندیم

 

حق پاسخگویی برای شورای اسلامی و دهیاری روستای قادیکلا  از طریق این پایگاه محفوظ می باشد.

 

qadi kola (1)

qadi kola (2)

 

qadi kola (3)

qadi kola (4)

 

qadi kola

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.