پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فاز نهایی کمربندی شمالی پس از ۴۰ سال افتتاح می شود + نصاویر

استاندار مازندران ؛فرماندار شهرستان ساری ، شهردار مرکز استان و جمع دیگری از مسئولان استانی از فاز نهایی کمربندی شمالی بازدید کر ند.

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران فاز نهایی کمربندی را که از سه راه جویبار تا گارد جنگل می باشد همراه با حسین زادگان فرماندار شهرستان و مهدی عبوری بازدید کرد تا به گفته وی مشکلات به جا مانده از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آنها چاره اندیشی شود .

 

وی با بیان این مطلب که همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا این فار هم مورد بهره برداری قرار گیرد ،گفت : با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی هستیم امیدواریم با افتتاح این کمربندی مشکلات ترافیک شهر کاهش یابد .

 

این گزارش حاکی است در ابتدای بازدید شهردار ساری طی گزارشی با تأکید بر ضرورت اتمام این فار گفت : شهرداری برغم آنکه تمامی وظایف خود را انجام داده است اما چون این کمربندی سهم مهمی در کاهش ترافیک ساری دارد باز هم آمادگی داریم تا در رفع مشکلات باقی مانده همکاری کنیم .

 

عبوری  شهردارساری نیز ضمن بیان اینکه در احداث این کمربندی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی سهم مساوی و برابری داشتند گفت : انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی طی هفته آینده کاستی های این فاز را هم برطرف کند تا در پایان سال شاهد افتتاح کمربندی آن هم پس از چهل سال باشیم .

 

وی با تأکید بر اینکه به دلیل عدم کارشناسی درست و دقیق از سوی متولیان کمربندی تغییراتی در این فاز ایجاد شده است افزود : امیدواریم با احداث زیرگذر در تقاطع ۲۲بهمن مشکلات مردم این منطقه برای آمد و شد برطرف شود .

 

عبوری در پایان خاطرنشان کرد : با تمام توان تلاش می کنیم تا پایان سال این کمربندی بصورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد بخصوص که در تعطیلات نوروزی مسافران بی شماری وارد ساری می شوند این کمربندی می تواند در مناسب سازی ترافیک سهم بزرگی ایفا کند . بنابراین انتظار داریم از همین امروز متولیان امر دست بکار شوند تا این فاز به اتمام برسد .
 

 

شایان گفتن است سرانجام پایان شب انتظار فرا رسیده و تا پایان سال جاری این کمربندی افتتاح می شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.