پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت الله طبرسی از حضور پر شور مردم مازندران در انتخابات قدردانی کرد

آیت الله طبرسی با صدور پیامی از حضور پر شور مردم مازندران در انتخابات قدردانی کرد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه: آیت الله طبرسی با صدور پیامی از حضور پر شور مردم مازندران در انتخابات قدردانی کرد. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

بسمه تعالی

لم یشکرالخلوق و لم یشکرالخالق

خدا را شاکرم که ما را منعم به داشتن مردم مؤمن و خداجویی کرده است که در سالهای متمادی و در مناسبت های مختلف، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت سپرده و زیباترین حضورها را با عظیم ترین حماسه ها در هم آمیخته و در یک جمله، عملی ترین “لبیک به ولایت” را به نمایش می کذارند.

شما مازندرانی های ولایتمدار نیزدر هفتم اسفندماه امسال، حماسه عظیمی را رقم زده اید که به واسطه آن ضمن تثبیت ولایتمداری خویش، بصیرت ولایی و انقلابی خود را نیز به تجلی درآورده اید و حجم کوچک باورهای منفی دشمن از ملت ایران را ترکانده و امید کاذب آنها را برای چندمین بار به ناامیدی محض مبدل کرده اید.

فشردگی صفوف به هم پیوسته شما مردم مازندران در اکثریت قریب به اتفاق شعبات اخذ رأی، تاریخ پرافتخار خطه لاله خیز مازندران را احیاء و پیمان ناگسستنی با ولی امر مسلمین را تجدید کرده و همچون مشتی توفنده، بینی استکبار جهانی را به خاک مالید و نشان داد که پیوند شما با اسلام، نظام و ولایت مطلقه فقیه، پیوندی عمیق، ماندگار و فزاینده است و برای استمرار اطاعت از رهبر آزاده، شعار “مازندران آماده “را فریاد کرده اید!

آفرین بر شما که بعد از خدا و مقام عظمای ولایت، بهترین پاسداران حرمت و دستاوردهای بی کران خون های شریف شهدای عزیز و خون دل خوردن های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشید و بالاترین سطوح درک از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی را به خود اختصاص داده اید.

اینجانب به نمایندگی از سوی مقام عظمای ولایت بر خویش فرض می دانم تا ضمن تشکر و قدردانی از حضور شما مردم مازندران در پای صندوق های رأی، اعلام کنم که نتیجعه قطعی آرای شما مردم بصیر و دلیر، نفی نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی امریکا و انگلیس و سایر دول بیگانه را در کشور ما رقم زده و این حماسه عظیم حضور، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در همه ابعاد بیمه خواهد کرد.

در پایان امیدوارم که انوار برکت هدایت الهی همچنان در جامعه ما درخشان باقی بماند و مملکت ما و مخصوصاً استان مازندران بتواند با نقش آفرینی ها و خدمتگذاری های منتخبین شما در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و با دو رویکرد تفکر بسیجی و مدیریت جهادی و تمرکز بر سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی، راهکارهای مقتضی برای برون رفت از مشکلات موجود را یافته و دوره شکوفایی جدیدی را آغاز کند.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

نورالله طبرسی…نماینده مقام معظم رهبری
دراستان مازندران وامام جمعه مرکزاستان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.