پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دلیل استعفای عبوری احضارش به فرمانداری و ممانعت از سخنرانی وی است

محل ساختمان عمارت شهرداری ساری تعداد کثیری از شهروندان ساروی در حمایت از شهردار ساری در برابر ساختمان عمارت شهرداری تجمع کردند.

3

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بر اساس گزارش اختصاصی خبرنگار وارش نیوز که دقایقی پیش در محل ساختمان عمارت شهرداری ساری حضور یافت، تعداد کثیری از شهروندان ساروی در حمایت از شهردار ساری در برابر ساختمان عمارت شهرداری تجمع کردند.

 

در همین ارتباط خیرنگار ما دلیل واقعی استعفای شهردار را از محمد حسن محمدی کیادهی که در حال ترک محوطه عمارت بود جویا شد که وی ضمن تشریح دلایل این استعفا اظهار داشت: “با پخش شدن شایعاتی مبنی بر حضور شهردار ساری در پارک روشن و سخنرانی وی به مناسبت روز مهندس، فرمانداری شهرستان ساری ، با احضار شهردار به وی ابلاغ کرد که به دلایل امنیتی اجازه سخنرانی در همایش جریان عملگرایی را ندارد.

 

در مواجهه با این موضع فرمانداری، شهردار ساری هم اعلام کرد که در تمام مدت انتخابات بدترین توهین ها و تخریب علیه شخص بنده و تیم شهرداری انجام شده است و طبق اسناد و مدارک یکی از کاندیداها عنوان داشت که روز هشتم اسفند یعنی یک روز پس از انتخابات ما به عمارت می رویم و از طبقه هشتم که پشت بام شهرداری باشد تا طبقه اول همه را از بالای ساختمان پاکسازی می کنیم.

 

متاسفانه فرمانداری در برابر چنین مواضعی سکوت اختیار می کند اما با یک سخنرانی ساده از جانب شهرداری که به مناسبت روز مهندس قرار بود برگزار شود مشکل دارد و آن را امنیتی می بیند. بنده هم اعلام می کنم که برای توسعه شهرم حاضر نیستم که مشکل امنیتی باشم و اگر مسئله امنیتی ساری مهدی عبوری است ، استعفای خودم را اعلام می کنم.”

 

هرچند با قطعیت نمی توان نظر داد اما ظاهرا فرمانداری ساری پس از روی کار آمدن احمد حسین زادگان تبدیل به اتاق فکر برخی از اصلاح طلبان تندرو شده است که یکی از اهداف این اتاق فکر در همسویی عجیب با تندروهایی در آنسوی ماجرا مانند جریان پایداری که در انتخابات هم حضور دارد، مواجهه با جریان عملگرایی و شهرداری ساری است.

 

در غیر اینصورت اگر اظهارات کیادهی درست باشد ممانعت از سخنرانی شهردار آنهم با موضوع روز مهندس و در حالی که گردهمایی های بسیار بزرگتر از این هم در ساری برگزار شده بود بسیار شگفت انگیز است و شخص احمد حسین زادگان باید دلایل قانع کننده این حرکت را به اصحاب رسانه و افکار عمومی اطلاع دهد. ما بنا بر رسالت رسانه ای پاسخ حسین زادگان را در اسرع وقت پوشش خواهیم داد.

 

به دلیل تماس های مکرر مردم، گروه سیاسی وارش نیوز به طور جد پیگیر مسائل خواهد بود تا اطلاعات درست و واقعی در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

3 نظرات
  1. همشهری می گوید

    عبوری رو نمی شناسم ولی رد پای عبور یک مرد از خرابه های ساری رو به وضوح می شناسم
    زنده باد عبوری

  2. خرچنگ می گوید

    آقای عبوری برای حمایت از یک کاندیدای خاص و تخریب کاندیدای دیگر قصد سخنرانی داشت اما فرماندار با یک حرکت سالم جلوشو د گرفت . از نظر قانون درست نبود آقای عبوری خواست یکی رو بکوب تا یکی دیگه بره بالا و برا خودش کسی رو داشته باشه مجلس این دیگه همه فهمیدن تحلیل چهاردانگه بی مهرانه بود

  3. کاربر می گوید

    از اقای حسین زادگان اگر اینگونه فکر میکند جای تاسف دارد از اقای حسین زادگان مردم شهر انتظار بیشتری دارند چراکه فرد تحصیلکرده و اهل درد هستند انشا الله که اینگونه نباشد و هردو در پیشرفت شهرشان کوشا باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.