پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

علی بابایی قطعا از شانس انتخاب شدن برخوردار است./ معرفی دو نامزد مجلس خبرگان خانه کارگر

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، با اظهار اینکه اگر نامی از نامزدی برده می‌شود نظر شخصی بنده است نه نظر حزب، افزود: همه نامزدها برای ما قابل احترام هستند وعلی بابایی قطعا از شانس انتخاب شدن برخوردار است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: نصرا… دریابیگی درباره ردصلاحیت‌های  نامزدهای مجلس در مازندران، اظهار کرد: با شناختی که از دوستان هیات نظارت داریم و از آنجا که شورای نگهبان بر اساس قانون هدایت می‌شود صلاحیت کسانی که سابقه نمایندگی در مجلس دارند را به احتمال فراوان تجدیدنظر خواهند کرد چون افراد تایید شده در هیات اجرایی بر اساس استعلام از دستگاه‌های چهارگانه بوده است.

 

وی، با بیان اینکه طبق قانون اساسی همه مردم ایران (کشاورز، کارگر، جوان، پیر) حتی با مدرک دیپلم می‌توانند به‌عنوان نامزد انتخابات شرکت کنند، افزود: بر این اساس حتی می‌توان مدرک کارشناسی‌ارشد برای حضور در انتخابات مجلس را لحاظ نکرد و این در نقاط دیگر جهان نیز مرسوم است مثلا رئیس‌جمهور فرانسه ۹ کلاس سواد داشت رئیس‌جمهور آمریکا یک هنرپیشه بود.  

 

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: امیدواریم با تجدیدنظر در وضعیت رد صلاحیت‌ها به تحقق این امر کمک شود در نهایت باید در مقابل قانون، تابع باشیم چرا که نظر شورای نگهبان برای ما بسیار مهم است.

 

دریابیگی، اضافه کرد: امیدواریم همه نامزدهای خوش‌نام ردصلاحیت شده از جمله دکتر یوسف‌نژاد، مهندس دامادی و … به رقابت‌ها بازگردند و تنور انتخابات داغ‌تر شود.

 

وی، با بیان اینکه از ۶ ماه قبل ستاد انتخابات خانه کارگر را راه‌اندازی کردیم، گفت: برای گرفتن تصمیمات لازم، هرشب در جمع‌های ۵۰ الی ۶۰ نفره در شهرهای مختلف جلسه برگزار می‌کنیم اما هنوز تصمیمات نهایی گرفته نشد و کسی را به‌عنوان نامزد برای حزب معرفی نکردیم قرار است پس از رایزنی‌ با نامزدهای مختلف در یک نظر سنجی آنها را انتخاب و معرفی کنیم.

 

 دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، با اظهار اینکه اگر نامی از نامزدی برده می‌شود نظر شخصی بنده است نه نظر حزب، افزود: همه نامزدها برای ما قابل احترام هستند وعلی بابایی قطعا از شانس انتخاب شدن برخوردار است.

 

دریابیگی، با اعلام اینکه آیت‌ا… طبرسی و آیت‌ا… معلمی  دو نامزد ما برای انتخابات خبرگان هستند، افزود: از همه کارگران و شهروندان می‌خواهیم اصل انتخابات را جدی بگیرند و به افرادی رای بدهند که اهل، تدبیر، دیانت و بصیرت باشند قول و عمل‌ آنها یکی باشد مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان توجه کنند و پیگیر معضلات درمانی و امنیت شغلی و … باشند که کلید حل آن بدست مجلس است. مازند مجلس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.