پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده حج مازندران چگونه بسته شد؟ از شناسایی همه کشته‎شدگان فاجعه منا تا اعزام کاروان دخترانه به حج!

مسئولان حج و زیارت از اعزام دختران دانشجوی مجرد به حج خبر دادند و برای اطمینان بیشتر این سفر معنوی دختران دانشجو، کاروان صرفا مختص بانوان خواهد بود!

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از فاجعه منا و قتل عام حجاج بیگناه در سرزمین وحی امروز سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش گروه تفحص در عربستان و شناسایی همه جانباختگان، پرونده مفقودان جانباخته فاجعه منا بسته شد، ۷۹ زائر ایرانی در مقبره الشهدا شهر مکه دفن شده بودند که خانواده ۳۷ زائر دفن شده خواستار بازگشت پیکرها بودند اما۱۱ پیکر قبلا و ۱۰ پیکر دیگر نیز با پرواز دیپلمات‎های ایرانی صبح چهارشنبه هفته جاری ۱۶ دی وارد کشور شدند و ۱۶ پیکر باقیمانده در دو یا سه روز آینده وارد کشور می شود.

 

وی همچنین در مورد شایعات مختلفی که درباره حج تمتع ۹۵ وجود دارد از متقاضیان این سفر خواست برای کسب اطلاعات دقیق و موثق، فقط به سایت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند، موضوع حج تمتع سال ۹۵ از طریق شورای‎عالی حج و شورای‎عالی امنیت ملی پیگیری و با در نظر گرفتن مسائل شرعی در مورد آن اقدام خواهد شد.

 

به گفته مسئولان حج مازندران پیکر مطهر ۴ جانباخته مازندرانی فاجعه منا که از صد روز گذشته تاکنون به دلیل دفن بی‎اجازه دولت عربستان مجهول‎الامکان بودند، شناسایی و در روزهای آینده سه پیکر مطهر از تهران به شهرستان‎ قائمشهر و یکی از آنان به شهرستان نور منتقل خواهند شد تا پرونده فاجعه(بخوانید قتل) حجاج بیگناه و مظلوم مازندرانی برای همیشه بسته شود.

 

سعودی ها که سابقه مشمئز کننده و خباثت‎بار تجاوز به دو نوجوان ابرانی را دارند پس از واقعه تاریخی منا در سال جاری به رژیمی منفور در بین مردم مسلمان جهان خصوصا ایرانیان بدل شده‎اند.
در هفته‎های گذشته مسئولان حج و زیارت از اعزام دختران دانشجوی مجرد به حج خبر دادند و گفته شده برای اطمینان خاطر بیشتر از جنبه های مختلف این سفر معنوی دختران دانشجو، کاروان صرفا مختص بانوان خواهد بود!/تابناک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.