پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سال ۹۷ پایان گازرسانی به بخش‌های دودانگه و چهاردانگه

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در سال ۹۷، بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

19

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سید رمضان شجاعی‌کیاسری  گفت: با توجه به بحث قطعی گاز از سال ۸۶ در مازندران در راستای حل مشکل افت فشار گاز  پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت.

 

وی بیان کرد: پس از انجام تلاش‌های بسیار با دو پروژه ۶۲ اینچی در سوادکوه و پروژه ۴۲ اینچی دامغان به کیاسر و فریم موافقت شده و قراردادهای لازم بسته شده که در حال حاضر از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این کار علاوه بر حل مشکل افت فشار گاز مازندران، عملیات گازرسانی به بخش‌های دودانگه، چهاردانگه و کلیجان‌رستاق صورت می‌گیرد.

 

شجاعی با اشاره به اینکه کلنگ گازرسانی در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه زده شده، گفت: امیدواریم در سال ۹۷ بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

 

وی در بخش دیگری درباره اعدام آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان، بیان داشت: به دلیل اینکه سعودی‌ها در موضوع بحرین و یمن نتوانستند به اهداف و نتایج خود برسند عقده‌های روانی خود به نوعی در اعدام آیت‌الله النمر و همراهانش تخلیه کردند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور حتم این موضوع آغاز شمارش معکوس سرنگونی رژیم آل‌سعود را رقم می‌زند./فارس

 

 

 

19 نظرات
  1. علی می گوید

    کجاست عمل

  2. دی می گوید

    فعلا که کار گاز رسانی تعطیله ، به گفته مهندسین گاز سی کیلومتر لوله از دامغان به کیاسر کم دارند، واز عملکرد نمایندهای ما راضی نیستند، وبه گفتشون همکاری خوبی با پیمان کار ندارند.حالا بخاطر نزدیکی انتخابات شعار میدند.

  3. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    دو صد گفته چو نیم کردار نیست.

    نماینده مردم ساری و میاندورود: طبق برنامه فاز اول این طرح تا انتهای سال ۹۴ که همان گازرسانی به کیاسر است در دستور کار متولیان امر قرار دارد.

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940112000253

    1. . می گوید

      اقای اسلامی بزگوار شما هم از افتخارات کیاسر و چهاردانگه هستید .
      درصد بالایی از. فاز اول این طرح انجام شد البته با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر که صد البته شما نسبت به ان اگاه تر از بنده هستید که کشور با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند به طوری که که ۹۰ درصد پروژه ها به حالت تعلیق در امده اند .

  4. کیاسری می گوید

    باز هم که گازرسانی رو تمدید کردین. ……..؟//؟؟؟////

  5. . می گوید

    با این اوضاع اقتصادی کشور که پول کارمندان رو به زور میدن، داره برای شما همشهریانش نهایت تلاشو میکنه
    میدونین بخاطر همین گاز چقدر چانه زنی کردند و لابی گری؟
    تو این اوضاع همه با گازرسانی به شهر ۴ هزار نفری مخالفند اما ایشون با نفوذی که داشتن تونستن نظر مساعد مجلس و دولتو جلب کنه.

    1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

      دوست عزیز اگه گاز بیاد بخاطر زمان حضرت آیت‌الله سید حسن شجاعی کیاسری بود که تومجلس تصویب شد اگه ایشون باز در انتخابات شرکت میکرد گاز الان ۸ سال تو کیاسر بود

    2. مخالف می گوید

      شما بهتره برین اسمتونو عوض کنین . هیچ وقت از شخص دفاع نکن بلکه از نظرها دفاع کن . شخص پرست نباش.
      اسم شما رو میبینم یاد حادثه منا و تعدی به دو نوجوان و جیبوتی و سومالی و … می افتم .

  6. به تو چه! می گوید

    بزک بزک امروز نمیر فردا بهاره !!! نفهمیدن بهتر از فهمیدنه !!!

  7. اتابک می گوید

    بادرود . روستاهای پنج خانواری اذربایجان شرقی گازدارند انوقت به شهر چهارهزار نفری گازنمیدن . اگر تا الان بخش چهاردانگه دارای گاز نشد فقط وفقط به خاطر نداشتن مدیر ومسول کاربلد بوده . دوستان هیچ کدام از نمایندگان به قول قدیمیها درختی نکاشته اند که مااز سایه اش استفاده کنیم چه برسد به کارهای دیگه . یادمان نرود که اشغال ساری در دوره نمایندگی چه کسی به چهاردانگه اورده شده انجاهم لابی گری شده بود . گازکه نداریم . کارکه نداریم . بهداشت که نداریم . رفاه که اصلا حرفش نزن . درعوضش اشغال ساری راداریم . هیچ کدام ازنمایندگان کیاسری در ادوار مختلف مجلس هیچ قدمی برای منطقه برنداشته اند . بااحترام به نظر همه دوستان

  8. . می گوید

    البته که آیت الله شجاعی هم از بزرگان منطقه و افتخارات ما هستند. در ضمن بعضی ازز روستاها به شهر متصل هستند و یا گاز از ان مسیر عبور میکند . چهاردانگه منطقه ای کوهستانیست با پراکندگی روستاها که گاز رسانی به همه ی روستاها شاید بیش از شهر ساری نیاز به بودجه دارد. شما وسعت چهاردانگه را در نظر بگیرید .
    دوستان بزرگوار حرف بنده اینست که بزرگان و افتخارات شهرمان را از خود نرانیم . ارزش یک کیاسری به بزرگانی چون شجاعی هاست . مطمین باشید نماینده ای که از میاندرود یا دودانگه یا هر جای دیگر انتخاب میشود به فکر منافع شهر خودش است . فکر میکنید در ان صورت شرایط برای شما بهتر میشود؟ ؟؟؟!!!
    وجود این بزرگواران است که کیاسر در بین بزرگان حال حاضر شناخته شده است.
    و صد البته اصلح تر از دیگر کاندیدا هستند . شما کمی سابقه ی دیگران رابررسی کنید متوجه میشوید .
    کمی بیندیشیم تا ضرب المثل مرغ همسایه غازه مصداق ما نشود

  9. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    مخالف گرامی من از شخص دفاع میکنم چون جرات داشت …… راجبه جیبوتی و عربستان و هرکشور دیگه از قدیم گفتن سگی که بلند واق واق میکنه هیچ وقت گاز نمیگیره من اسم پارس رو نگفتم که اسم نژادمه من به جیبوتی کار ندارم ولی الآن ایران دارای احترامه دکتر روحانی عزیز میره سازمان ملل سخنرانی حتی خود اون مردک اوباما هم سخنرانیش رو گوش میده ولی تو دولت قبل این چنین نبود راجبه منا اسرائیل میخواد با کمک عربستان خیانتکار بین مسلمانان تفرقه بندازه و ایران رو به جنگ مسلمانان بفرسته که خوشبختانه با تدبیر دولت دکتر روحانی ایران در این مرداب فرو نرفت ماهم فاجعه منا رو محکوم میکنیم راجبه آیت‌الله سید حسن شجاعی کیاسری که کیاسر رو بخاطر ایشون میشناسن و زحماتی که ایشون کشیدن هیچ نماینده ای نتونست به اندازه ایشون کار انجام بده نمونش جاده ساری کیاسر که تو ۴ ۵سال اخیر کشته های زیادی داد ولی نمایندگان ما خاموشند ولی ایشون این جاده رو افتتاح کردن و الآن یکی از جاده های مطرح ایرانه که دو استان رو به هم متصل میکنه آیت‌الله شجاعی واسه کیاسر شهرداری آورد آب آشامیدنی آورد برق اوردو گاز که در زمان ایشون تصویب شده بود اگه نماینده میموند ۸سال پیش چهاردانگه گاز کشی شده بود. در پایان میگم زنده باد دکتر حسن روحانی که عزت ایران کبیر را در سطح جهان بالا برد شاد باد روح ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله العظمی سید حسن شجاعی کیاسری که زنده بود قدرشون رو ندونستیم و زنده باد کیاسری و چهاردانگه ای و پاینده باد کیاسر و چهاردانگه

    1. مخالف می گوید

      چه عزتی
      من به دولت قبل کاری ندارم . دولت قبلم مث این دولت هم نکات مثبت داشت هم منفی
      انرژی هسته ای که تعطیل شد
      نفت شد ۲۷ دلار
      قبلا غرب مارو تحریم میکرد
      الان هم غربیا
      هم کشورهایی مثل جیبوتی و سومالی
      سیاست که فقط خنده نیست
      گاهی باید فریاد کشید سر دشمن
      حرف بنده اینه که شخص پرست نباش

    2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

      مخالف گرامی پشت خنده ها بعضی چیزها هس که من و شما نمیدونیم بعدش هر وقت کشوری مثل روسیه و چین و عراق و لبنان و سوریه سفیرامون رو اخراج کردن ناراحت باش ن امارات و بقیه کشورها، اسمشون چی بود؟؟؟؟

  10. اتابک می گوید

    بادرود . هیچ کسی نگفته که کارگازرسانی به منطقه کاراسانی میباشد بنده درمحل کارم با کارلوله کشی برای خط لوله نفت وگاز سروکاردارم واز نزدیک با سختیهای کاراشناهستم تاحدودی . منظورمان این است که بعد ازسی واندی سال که از انقلاب گذشته وباوجود داشتن نماینده چهاردانگه ای در مجلس ومسولین رده بالا کشوری منطقه ما باید زودترازاین حرفها صاحب گاز میشد . دوست عزیز یک نصیحت برادرانه ارزش من کیاسری به بزرگانی همچون …………… نیست ارزش هرانسان به شخصیت خودش وتقوا وبزرگ بودن پیش خدایش است . سکه های پول همیشه صدادارند .اما اسکناسها بی صدا هستند.پس موقعی که ارزشومقام شما بالا میرود . بیشترارام وبی صدا میشوید . ممنون

    1. . می گوید

      برادر بزرگوار . شاید بنده در کاربرد کلمات دچار اشتباه شدم . منظور بنده ارزش یک انسان نبود .
      بلکه منظورم اینست که دکتر شجاعی از افتخارات کیاسر است و شناخت ایرانیان و بزرگان مملکت از کیاسر بواسطهی بزرگانی چون ایشان است ‌. بدینوسیله پوزش میطلبم و تصحیح میکنم .
      دوم اینکه ایشون سی سال نماینده نبودند که شما مطالبه ی ۳۰ ساله میکنید .
      همه ی شمااز مشکلات اقتصادی کنونی اگاهید
      تبلیغ مهندس نقیبی با طرحی که شهردار ساری پیشنهاد و اجرا میکند در این سایت انجام میشود اما کسی مخالفت نمیکند
      اما بزرگانی چون شجاعی را با دست خودمان پایین میکشیم و درصدد حذفش هستیم .

  11. ازمون بزرگ می گوید

    دکتر شجاعی اخیرا توانسته مساعدت ۴۰۰ میلیون تومانی برای شهرداری کیاسر بگیرد اقایان شهرداری و شورای شهر حقوق معوقه ۴ ماهه را بگیرند. سلام بر دکتر سید اسحاق . من تو را باز چشم در راهم . تو راهی را رفتی و ابدیده شدی چرا باید تو را رها کنم و عزیز دیگری را بیازمایم من دیگر فرصت ازمون ندارم . من تو را چشم در راهم . این است شعار طرفدارانت من دیگر فرصت ازمون ندارم. همه خوبند اما من دیگر فرصت ازمون ندارم . چرا باید کسی را که دو دوره تجربه طی مسیر پر پیچ و خم را دارد رها کنم و سکان سرنوشت خود و ایندگانم به افراد کم تجربه بسپارم .

    1. بی صواد می گوید

      چهارصد نبوده دویست بوده ضمنا اگه مبلغی که واسه سورک گرفته بودن رو بدونین شاید نظرتون عوض بشه

  12. اتابک می گوید

    بادرود . برادرعزیز اگرکامنت بنده راکاملا ودرست خوانده باشید من نگفتم که ایشان سی سال نماینده بودند بنده گفتم سی واندی سال از انقلاب میگذره و دراین مدت ما ازچهاردانگه هم نماینده داشتیم هم مسول رده بالا ودرضمن اقای سید حسن شجاعی رکوردارحضوردرمجلس میباشد ودراخرما به نماینده ای اعتقاد داریم که برای منطقه ما قدم بردارد حالا میخواهد اهل هرکجا باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.