پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلنگ گاز رسانی به بخش چهاردانگه به زمین زده شد

بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴، کلنگ گاز رسانی به بخش چهاردانگه با حضور ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران، معاونین ایشان، دکترسید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی،مسئولین بخش، شورای اسلامی روستاها و دهیاران در شهر کیاسر به زمین زده شده است.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴، کلنگ گاز رسانی به بخش چهاردانگه با حضور محمداسماعیل ابراهیم زاده  مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران و معاونین ایشان، دکترسید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم شهرستان ساری  در مجلس شورای اسلامی،مسئولین بخش، شورای اسلامی روستاها و دهیاران در شهر کیاسر به زمین زده شده است.

 

ابراهیم زاده   مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت پیمانکار این طرح انتخاب شده است و  عملیات اجرایی به زودی شروع می شود و انشا الله تا پایان سال آینده لوله کشی گاز در شهر کیاسر به پایان می رسد.

 

 وی گفت لوله گاز خریداری شده و از دامغان تا کیاسر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

محمداسماعیل ابراهیم زاده افزود تا پایان سال ۱۳۹۷ کار گاز رسانی به روستاهای بخش چهاردانگه به اتمام می رسد.

 

دکتر شجاعی  نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خشنودی از شروع عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر کیاسر و بخش چهاردانگه در این مراسم گفت تا پایان سال ۱۳۹۵ شاهد گاز رسانی به شهر کیاسر باشیم.

 

لوله اصلی انتقال گاز ساری دامغان از بخش چهاردانگه عبور می نماید و مدتی است که عملیات اجرایی این خط انتقال مهم در حال انجام می باشد.

 

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    کلنگ زنی در این زمان بیشتر جنبه سیاسی دارد تا دلسوزی برای اهالی محترم کیاسر اقای شجاعی هم میداند کلنگ را کی و چه زمانی بزند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.