پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محلات جرم‌خیز استان مازندران به فضاهای فرهنگی تبدیل می‌شود

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اقدامات موثر پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در مازندران، گفت: پاکسازی مناطق آلوده و تبدیل آن مکان‌ها به فضاهای فرهنگی با خواسته مردم استان مازندران انجام شده است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:  سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب در همایش عمومی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی مازندران در مجتمع رفاهی ناجا در ساری، اظهار داشت: این همایش هر ساله با حضور پلیس‌های تخصصی و پاسگاه‌های انتظامی و کلانتری‌های مازندران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: نیروی انتظامی مازندران در دو سال گذشته، اقدامات مناسبی را در جهت رضایت مردم و ارتقا اعتماد عمومی پلیس نسبت به جامعه برداشته است.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مردم استان در گذشته از وجود اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر هراس داشتند، تصریح کرد: اکنون با اقدامات موثر پلیسی و امنیتی می‌توانیم ادعا کنیم که هیچ اراذل و اوباشی جرأت عرض اندام را در استان ندارد.

 

جعفری نسب با بیان اینکه اعتمادسازی در پلیس با خرد جمعی مردم صورت گرفته است، افزود: پاکسازی مناطق آلوده و تبدیل آن مکان‌ها به فضاهای فرهنگی با خواسته مردم استان صورت گرفته است.

 

وی با اعلام اینکه در آستانه دو انتخابات بزرگ در مازندران و کشور قرار داریم، گفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای حفظ امنیت صندوق‌ها و برگزاری انتخابات سالم به کار خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس مازندران با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس در محورهای استان، افزود: پس از اجرای موفق انتخابات، پلیس مازندران خود را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد کرد.

 

سردار مجتبی عبدالهی، مشاور ارشد فرمانده انتظامی نیز با اشاره به اینکه پلیس ایران اکنون به درجه بالایی از اقتدار و شکوفایی رسیده است، افزود: باید پلیس مقتدر را از حیث ارزشی و ولایی به درجات عالی تر تقویت کنیم.

 

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌های دارای شاخص امنیتی مطلوبی است، گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده مازندران در کشور الگو شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.