پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام “على اصغر یوسف نژاد” براى انتخابات مجلس شوراى اسلامى

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در دوره های پنجم و هشتم شورای اسلامی ،صبح پنج شنبه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ساری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، علی اصغر یوسف نژاد نماینده  ساری در دوره های پنجم و هشتم شورای اسلامی ،صبح پنج شنبه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ساری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 

image-18-900x675

سید محمد جعفری و رضا پیوندی دو عضو شورای اسلامی شهر ساری و برخی از چهره های سیاسی ،اجتماعی از مناطق تابعه حوزه ی انتخاباتی ساری و میان دورود یوسف نژاد را همراهی کردند.

یوسف نژاد،پیش از این سابقه ی معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی ،معاونت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،مشاور چندین وزارت خانه و نهاد صنفی و غیردولتی و بسیاری عناوین منطقه ای ورشهرستانی را در کارنامه ی خود دارا می باشد.

وی با بیش از هفتصد سخنرانی در یک دوره مجلس صاحب حد نصاب بالاترین حضور و فعالیت در حوزه تقنینی و نظارت در ادوار مجلس می باشد.

یوسف نژاد گزینه ی نخست جریان های حامی دولت و اصلاحات در انتخابات پیش روی مجلس در حوزه ی انتخاباتی ساری و میان دورود می باشد.

2 نظرات
  1. موسی وسگر کیاسری می گوید

    زنده باد بهترین نماینده شهرستانهای ایران هر چند نمی گذارند بیایید بالا

  2. چهاردانگه می گوید

    درود بر خانم دکتر زمانی کیاسری انتخاب ما در روز هفتم اسفند دکتر زمانی هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.