پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان کشور شد

مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور انتخابی رتیم ملی با قهرمانی تیم مازندران پایان یافت.

1

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه،  علی بابایی کارنامی،رییس هیئت بوکس مازندران، عصر امروز در اختتامیه مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در رده جوانان که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در ساری برگزار شد.

 

وی افزود: فرهنگ سازی در رشته ورزشی بوکس در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات بوکس قهرمانی در کشور از اهداف هیئت بوکس استان است.

 

رییس هیئت بوکس مازندران تصریح کرد: در شب ماقبل فینال قهرمانی تیم بوکس مازندران مسجل شد و بوکسورهای مازندران با ۵ فینالیست به کار خود خاتمه داد.

 

وی افزود: در ۶۰ کیلوگرم علی همرنگ و در ۶۴ کیلوگرم فرزاد رضوانی پور، در ۸۱ کیلوگرم کیوان صفری، در۹۱ کیلو گرم محی الدین هاشمی و در به اضافه ۹۱ کیلوگرم کمیل شریفی از مازندران به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

 

بابایی کارنامی گفت: جمع امتیازات بدست آمده تیم بوکس مازندران در شب ماقبل فینال سبب قهرمانی تیم بوکس جوانان مازندران شد.

 

وی ادامه داد: مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد و حضور تماشاگران و مسئولان ملی و استانی فضای همدلی و نشاطی را در مسابقات ایجاد کرد.

 

رئیس هیئت بوکس مازندران همچنین یادآور شد: به علت بی انظباطی تیم لرستان این تیم از سوی کمیته انظباطی از این دوره از مسابقات حذف شد

 

مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور ، انتخابی تیم ملی، در روز جمعه با حضور احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس کشور و حسین زادگان مدیرکل وررزش و جوانان استان در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شده بود.

1 نظر
  1. کاملیا می گوید

    خب اگه اینطوره پس رای ما علی بابایی
    رئیس هیات کشتی هم بخاطز اول بودنشون باید برای ریاست جمهوری نامزد بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.