پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرکز جامع سرطان در ساری احداث می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح مرکز جامع سرطان از سوی وزرات بهداشت در ساری با مشارکت موسسهه الغدیر در دست اجراست.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، قاسم جان بابایی صبح سه شنبه در نشست با فرماندار ساری افزود: طرح مرکز جامع سرطان در اصفهان، مشهد، تهران و ساری با مشارکت موسسه الغدیر درحال اجرا است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ساخت خوابگاه دختران در ساری خبرداد و گفت: این خوابگاه در کنار مجتمع پیامبر اعظم ساخته خواهد شد و دارای باشگاه و سالن ورزشی است و از سال ۹۵ با ساماندهی و ساخت خوابگاه دختران در کنار مجتمع پیامبر اعظم در ساری هیچ دانشجوی دختر در سطح شهر نخواهد بود.

 

 احمد حسین زادگان  فرماندار ساری نیز از ساخت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی شهرستان ساری در زمین۱۴ هکتاری واقع در ماهفروجک خبرداد و تاکید کرد: احداث بیمارستان هزار تختخوابی ماهفروجک در راستای حمایت و سیاست دولت در اجرای طرح نظام سلامت شهر و شهروند انجام می شود.

 

وی برگزاری نشست را مبنی بر ایجاد بستری برای تعامل و همکاری واستفاده حداکثری از ظرفیت قانونی طرفین اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه هزینه اولیه بیمارستان هزار تختخوابی ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است در راستای تامین بخشی ازهزینه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی تصمیماتی برای معاوضه و یا فروش املاک این مرکز متناسب با اعتبار برآوردی اتخاذ شده است./فرمانداری ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.