پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری محفل انس با قرآن، با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش در چهاردانگه

محفل انس با قرآن با حضور مسئولین حوزه قرآن، نماز و عترت وزارتخانه و اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش منطقه و همچنین جمعی از همکاران و دانش آموزان در دبیرستان امام حسین(ع) وناجم منطقه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاسمی و محمدی از مسئولین حوزه قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش و موسوی رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش منطقه و همچنین جمعی از همکاران و دانش آموزان در مورخه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ در دبیرستان امام حسین(ع) وناجم منطقه برگزار شد.

IMG_1018-2

در این مراسم، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، به بیان وظایف شیعیان در زمان غیبت پرداخت.

 

در ادامه پس از تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاریان، موسوی، رییس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به آیات و روایات، ضمن بر شمردن امتیازات قرآن، با استناد به فرمایش نبی مکرّم اسلام گفت: افراد قرآنی جزء بهترین افراد و مورد وثوق همه افراد جامعه هستند. کسانی که به قرآن و اهل بیت تمسک جویند هرگز گمراه نخواهند شد.

 

در پایان مراسم، از قاریان دانش آموز و فعالان عرصه نماز و قرآن و عترت تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.