پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید گروهی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه از مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی

بازدید گروهی آموزش و پرورش منطقه از مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه با بازدید از مجتمع آموزشی و پرورشی پیامبر اعظم(ص) در مورخه ۲۵ آذز ماه ۱۳۹۴ ادامه یافت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، بر اساس مصوبه شورای معاونین(بازدید گروهی آموزش و پرورش منطقه، از مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی) بازدید گروهی از مجتمع آموزشی و پرورشی پیامبر اعظم(ص) در روز چهارشنبه، مورخه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۴ منطقه انجام شد. در این بازدید که با حضور مسعودیان زاده، رییس اداره منطقه به همراه معاونین و کارشناسان مختلف اداری انجام گرفت، از کلیه مدارس تحت پوشش این مجتمع بازدید بعمل آمد و در پایان وقت اداری (بعد از ظهر همان روز) اجتماعی با حضور بازدیدکنندگان اداری و همکاران مجتمع در مدرسه سلمان فارسی روستای پشرت تشکیل شد.

 

مسعودیان زاده، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاران به بیان انتظارات پرداخته و توصیه ها و رهنمود های لازم را ارئه نمود.

 

رییس اداره همچنین ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت مجتمع و منطقه جهت جلب مشارکت برای پیشبرد امور در مدارس گفت: امروز باید طوری برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود که اولیا خود را در اجرای برنامه های آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف آن سهیم بدانند.

 

در ادامه طی گفتگویی به بحث و تبادل نظر در باب بازدید و وضعیت مجتمع و بیان انتظارات پرداخته شد لازم به ذکر است؛ مقرر شد علاوه بر بازدید های عادی، بازدید گروهی طی یک برنامه منظم از کلیه مجتمع ها و مدارس شبانه روزی تا پایان اسفند ۱۳۹۴انجام و اقدامات لازم برای رفع مشکلات مدارس مجتمع ها صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.