پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حدود ۵۶۰ میلیارد تومان ازمجموع اعتبارمصوب سفر دولت به مازندران اختصاص یافت

استاندارمازندران میزان اعتبارمصوب از محل سفردولت به این استان را حدود هزار و ۹۹۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : تاکنون حدود ۵۶۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای اجرای کامل طرح های نیمه تمام استان اختصاص یافت.

آقاي ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران
0

 

 

پایگاه خبری چهاردانگه: ربیع فلاح جلودار عصر شنبه در دهمین نشست شورای اداری مازندران در سالن همایش بندر نوشهر افزود : در دیداری که هفته پیش با معاون نظارت و راهبردی رییس جمهوری صورت گرفت ودکتر نوبخت با تخصیص این میزان اعتبار موافقت کرد.

بیست و سومین سفر کاروان تدبیر وامید به مازندران در بیستم مهرماه سال جاری انجام گرفت که رهاورد این سفر با تعریف حدود ۴۵ طرح و اعتباری بالغ بر مازندران در بیستم مهرماه سال جاری میزان کاروان تدبیر و امید بود که این سفر پر خیر و برکت با ۴۵ مصوبه و اعتباری بالغ بر هزار و ۹۹۱ میلیارد تومان همراه بود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این اعتبار مصوب در حوزه های مختلف بویژه راه ، آب و کشاورزی اختصاص داده شده است تاکید کرد که باید در سایه هم افزایی و مشارکت بیش از پیش مسئولان دستگاه ها اجرایی اعتبار مصوب باقی مانده نیز برای تکمیل طرح های نیمه تمام در سال جاری و آینده جذب و هزینه شود.

استاندارمازندران در ادامه به فراهم شدن زیرساخت های لازم با هدف رونق بخشی به اقتصاد این استان بویژه در حوزه معادلات تجاری با دیگر کشورهای حاشیه دریای خزراشاره کرد و گفت : پس از توافق برجام نوع نگاه سرمایه گذاران خارجی به کشورهای خاورمیانه بویژه ایران بسیار مثبت بوده و دراین حوزه اقدامات خوبی نیز دراین استان صورت گرفته است.

فلاح افزود : به عنوان نمونه در زمینه صادرات مانند مرکبات ، کیوی و برنج قرار دادهای خوبی با دیگر کشورها از جمله روسیه منعقد شده و سعی شد تا برای آسان سازی در فرآیند صادرات این محصولات بخش عمده ای از موانع موجود دراین بخش حل شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در این استان گفت : با اینکه تجربه های سال های گذشته نشان از آن دارد که مردم ولایتمدار مازندران میزان مشارکت آنان در تمامی عرصه ها بویژه انتخابات بسیار پرشور بوده است اما باید مسئولان در این دوره نیز بسترهای لازم را با هدف حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : هم اینک پیش بینی های لازم برای راه اندازی حدود سه هزار شعبه اخذ رای در این استان صورت گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی نیز دراین بخش با سایر مسئولان ادارات به وجود آمده است.

فلاح در ادامه برلزوم عزم جدی تر مسئولان دستگاه های اجرایی برای قراردادن روستائیان و کشاورزان این استان زیر پوشش صندوق بیمه تامین اجتماعی روستائیان وعشایر تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.