پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در مقابل مافیا ایستاده‌ام/ تاوان مبارزه با فساد را می‌دهم

می‌توان گفت شاید دکتر عالیه زمانی کیاسری نسبت به رقبای سیاسی‌اش کمتر شناخته شده‌ باشد اما می‌تواند در همین هفته‌های پایانی منتهی به انتخابات به پایگاه‌های رایی دست پیدا کند که در روز ۷ اسفند شگفتی‌ساز شود. رای زنان جامعه و فعالان حوزه سلامت کافی خواهد بود تا عالیه زمانی کیاسری را به عنوان رقیبی جدی برای سیاستمداران کارکشته در این حوزه مطرح کند

14

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر عالیه زمانی کیاسری تنها نامزد بانو در حوزه انتخابیه مرکز استان محسوب می‌شود که با توجه به ید طولانی در حیطه سلامت پایگاه مناسبی هم در بین سپیدپوشان جامعه دارد. این دو عامل اساسی در مدت کوتاهی عالیه زمانی را به عنوان یکی از رقبای اصلی این دوره از انتخابات مطرح کرده است.

 

اعلام حضور دکتر زمانی در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمانی بود که شایعه‌های بسیاری به علت رابطه سببی وی با یکی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی بوجود آمد و دامنه آن تا به جایی پیش رفت که بسیاری از سیاسیون حضور وی در عرصه انتخابات را جدی نمی‌گرفتند و آن را سناریویی از پیش تعیین شده می‌دانستند. برخی هم گمان می‌کردند حضور دکتر زمانی یک بازی سیاسی برای مطرح کردن خود و رسیدن به یک پست انتصابی است. اما برخورد رو در رو با وی تمام این شایعه‌ها را کمرنگ کرد.

 

بعد از ظهر روز سه‌شنبه در دفتر پایگاه خبری مازندمجلس میزبان عالیه زمانی کیاسری بودیم تا گفت‌وگویی با این پزشک متخصص بیهوشی داشته باشیم. به گفته خودش از صبح تا قبل از حضور در دفتر در اتاق عمل بود اما با این حال با دقت به تمام سوالات گوش می‌داد و با حوصله پاسخ.

 

عالیه زمانی پزشک مجربی است که مدیریت در سطوح بالا را تجربه کرده است. نوه دختری عالم ربانی آیت اله حاج شیخ اسداله زمانی کیاسری، در سال۶۷ در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شد و پس از اخذ دکترای پزشکی عمومی دوره سه ساله تخصصی را گذراند و در نهایت با کسب بورد تخصصی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه فارغ التحصیل شد.

 

دکتر زمانی از هنگامی که مشغول خدمت به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری بود، گفت: در آن زمان عده بسیار معدودی با سو استفاده از موقعیت خود به جای خدمت صادقانه در حوزه سلامت در اندیشه سوداگری بودند. از همان ابتدای حضورم برای برچیدن بساط این مافیای کوچک که باعث خدشه دار شدن وجهه بزرگترین مرکز آموزش درمانی استان شده بود سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای برای بازگرداندن حیثیت جامعه علوم پزشکی و احیای حق بیمار اعمال کردم که با لطف و عنایت خدا با وجود موانع بسیاری که برایم بوجود آوردند، توانستم تقریبا به طور کامل بساط کاسب کارانه ای که بوجود آمده بود را برچینم و حتی این سیاست را به بیمارستان‌های دیگر هم تسری بدهم.

 

عالیه زمانی فضای تخریبی که اکنون علیه او بوجود آمده را مولود مقاومتش در مقابل همین سودجویان می‌داند و البته عنوان کرد که آماده پرداختن هر تاوانی برای گفتن حرف حق هست.

 

برخی می‌گویند حضور دکتر عالیه زمانی سناریویی از پیش تعیین شده برای جذب رای بانوان به نفع نامزد خاصی است و برخی دیگر در سناریویی ۱۸۰ درجه مخالف می‌گویند دلیل حضور زمانی در انتخابات ضدیت با فامیل نماینده‌اش و خراب کردن رای او است! اما واقعیت هیچکدام از این سناریوها نیست. عالیه زمانی در لابه‌لای سخنانش هیچ حرفی له یا علیه کسی به زبان نیاورد و فقط از سوابق مدیریتش، خط مش و برنامه‌هایش سخن گفت.

 

اما این ارتباط فامیلی باعث شد موفقیت‌های دکتر زمانی در سایه شخص دیگری قرار بگیرد ولی با توجه به انتصابش در سال اسفند ۷۷ به عنوان رئیس مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری  و همچنین ریاست دانشکده پیراپزشکی در سال ۸۳ و کارنامه عملکرد مثبتش در این سال‌ها نشان می‌دهد موفقیت‌هایش وابسته به شخص دیگری نیست.

 

دکتر زمانی در پاسخ این سوال که چرا دیر برای ورود به انتخابات اعلام  حضور کرده است، گفت: فعالیت را از دو سال پیش به صورت جسته و گریخته آغاز کرده‌ام اما در پی معرفی کردن خودم برای انتخابات مجلس نبودم و برای بالا بردن دایره دانشم در حیطه حقوق و قانونگذاری شروع به تحصیل در رشته حقوق کرده‌ام.

 

در انتها در پاسخ به این سوال که به سمت کدام جریان سیاسی گرایش فکری دارد، بدون پاسخ مشخص از کلیات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی سخن گفت و حتی در انتها متوجه نشدم تمایلات سیاسی وی به سمت کدام جریان سیاسی است.

 

در نهایت می‌توان گفت شاید دکتر عالیه زمانی کیاسری نسبت به رقبای سیاسی‌اش کمتر شناخته شده‌ باشد اما می‌تواند در همین هفته‌های پایانی منتهی به انتخابات به پایگاه‌های رایی دست پیدا کند که در روز ۷ اسفند شگفتی‌ساز شود. رای زنان جامعه و فعالان حوزه سلامت کافی خواهد بود تا عالیه زمانی کیاسری را به عنوان رقیبی جدی برای سیاستمداران کارکشته در این حوزه مطرح کند./ مازند مجلس

 

14 نظرات
  1. فاطیما می گوید

    باعث افتخار ما خانم ها می باشد که یک تحصیل کرده دانشگاهی به معنی واقعی می خواهد کاندید شود. ما زنان از خانم دکتر حمایت می کنیم.

  2. زینب می گوید

    ما زنان تحصیل کرده چهاردانگه از خانم دکتر زمانی حمایت می کنیم. امید واریم برای اولین بار از ساری یک بانو متخصص به مجلس راه پیدا کند.

  3. میثم می گوید

    واقعا هم درست فرمودین اقتصاد بیمار ما نیاز به متخصص بیهوشی داره.

    1. موسوي می گوید

      او حقوقدان هم می باشد.

  4. کاربر می گوید

    در مقابل مافیا ایستاده ام ببخشید کدام مافیا بعد اینکه اخرش چی شد منظورتون دانشگاه علوم پزشکی است یا حوزه مدیریتی را میفرمایید که جای تعجب دارد

    1. کیاسری می گوید

      ظاهرا منظور تجارت در زمینه وسایل وتجهیزات پزشک است

  5. محمد می گوید

    دکتر زمانی از انسان های فرهیخته می باشد. از خانواده فرهنگی و انسانی خیر و نیک اندیش می باشد.

  6. چهاردانگه ای می گوید

    ضمن تشکر از دکتر زمانی از حضور شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت میکنیم و انشاالله موفق باشید

  7. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    ان شاء الله که دکتر سید احمد شجاعی کیاسری و مهندس حاج محمد دامادی پیروز انتخابات دهم خواهند بود

    1. کیاسری می گوید

      تو چطور طرفدار روحانی هستی؟ آقای دامادی که شدیدا تو انتخابات برای قالیباف فعالیت می کرد.

  8. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    الآن مهندس دامادی از کرده خود پشیمونه و طرفدار سر سخته دکتر روحانی میباشد دوست کیاسری مهم حاله خدا پدر و مادر گذشته رو بیامرزه

    1. کیاسری می گوید

      اتفاقا مهم حالی به حالی شدن هست. که بزرگترین آفت برای همه مردم بخصوص مسولین است

  9. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    بله آقای کیاسری

  10. چهاردانگه ای می گوید

    با انتخاب دکتر زمانی تحولات عظیمی اتفاق می افتد چون در پرونده ی مدیریتی خودش ثابت کرد درود بر دکتر زمانی کیاسری رای ما دکتر زمانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.