پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار ۱۱ دستگاه آمبولانس در محورهای مازندران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای کاهش تلفات جاده‌ای و کمک به‎موقع به مصدومان حوادث، ۱۱ دستگاه آمبولانس کمک‌دار در چهار محور اصلی مازندران مستقر شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: فرهاد مصدری،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ضرورت ایمنی در جاده‌ها به‌ویژه در فصول سرد، اظهار کرد: با بارش باران و برف و بروز یخبندان در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اقدامات خوبی را برای کاهش میزان تلفات جاده‎ای و کمک به‎موقع به مصدومان در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به استقرار ۱۱ دستگاه آمبولانس کمک‌دار در مناطق برف‌گیر و کوهستانی مازندران افزود: این اقدام در راستای ارائه مناسب و به‎موقع خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی در مناطق سخت‌گذر است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: خودروهای در نظر گرفته شده از امکانات کامل پیش‌بیمارستانی و پرسنل مجرب برخوردار هستند، در صورت وقوع سوانح در مسیرهای از پیش تعیین‌شده، بلافاصله مراتب به نزدیک‌ترین پایگاه برای اعزام نیرو با این خودروها اعلام می‌شود.

 

این مسئول بیان کرد: ۱۱ خودروی اورژانس در چهار محور اصلی مازندران شامل هراز، کندوان، کیاسر و سوادکوه مستقر هستند.

 

مصدری در پایان گفت: با توجه به عمر بالای آمبولانس‌هایی که در مازندران داریم، به‌زودی خودروهای جدید و پیشرفته‌تر جایگزین ناوگان قبلی می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.