پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای پرخطر استان مازندران شناسایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به آغاز فعالیت راهدارخانه زمستانی در گردنه‌های پرشیب مازندران گفت: محورهای پرخطر استان مازندران شناسایی شد.

0
 
پایگاه خبری چهاردانگه: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به آغاز فعالیت راهدارخانه زمستانی در گردنه‌های پرشیب مازندران گفت: محورهای پرخطر استان مازندران شناسایی شد.

 

 حیدر نوروزی امروز در نشستی خبری اظهار داشت: راهداران در گردنه‌های پرخطر مازندران در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه ۳۸۰ راهدار آماده فعالیت در زمستان هستند، افزود: امسال ۷۹ کیلومتر نیوجرسی در جاده نصب و تقاطع رخ به رخ را در محورهای هراز، سوادکوه،آمل جدا شده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در رعایت علائم ایمنی و اطلاعی در جاده‌ها، تصریح کرد: دوربرگردان‌های خوبی در جاده دریا – ساری ایجاد که در کاهش تصادفات نقش دارد.

 

نوروزی بیان کرد: با ایجاد زیرگذرها در کنار روستاهای حاشیه راه هم ایمنی افزایش یافت.

 

وی گفت: ۲۲۴ دستگاه ماشین آلات، برف روب، نمک پاش و لودر در جاده‌ها مستقر هستند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به شرایط خاص مازندران در محورهای مواصلاتی و وجود جمعیت ثابت و شناور، افزود:اجرای طرح‌های بزرگ راهسازی با محدودیت‌های اعتباری روبرو است.

 

عضو شورای اداری مازندران، از شناسایی راه‌های پرخطر استان خبر داد و گفت: تیم مشترکی از راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها و پلیس راه در مازندران تشکیل شد.

 

وی با اشاره به تهیه سخت و طاقت فرسا مصالح مورد نیاز راهسازی، عنوان کرد: توجه به جنگل و منابع طبیعی، تملک اراضی، محدود بودن فصل انجام کار از مهم‌ترین موانع اداره کل راه و شهرسازی در اجرای طرح به شمار می آید.

 

نوروزی، اجرای تقاطع غیر همسطح در راه هدی مازندران را یکی دیگر از برنامه‌های راه و شهرسازی برشمرد و نگهداری پل‌های ارتباطی را از جمله مسائل مهم این حوزه دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.