پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل تحویل مرکز بهداشتی درمانی دودانگه ساری شد

یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار با تجهیزات کامل با پیگیری‌های انجام شده، تحویل مرکز بهداشتی درمانی دودانگه ساری شد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: بخش دودانگه یکی از بخش‌های شش‌گانه شهرستان ساری است که این بخش کوهستانی دارای ۵۶ روستاست و با مرکز استان ۶۵ کیلومتر از طریق جاده ساری ـ تاکام فاصله دارد.

 

در مرکز بخش دودانگه (شهر فریم) مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵، مرکز بهداشتی درمانی و پایگاه هلال‌احمر در حال فعالیت هستند، با توجه به اینکه بسیاری از روستاییان در این بخش سکونت دارند، امکانات این مراکز پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست و چه بسیار افرادی که به دلیل نداشتن امکانات بهداشتی و درمانی از جمله داشتن آمبولانس با توجه به صعب‌العبور و کوهستانی بودن منطقه جان خود را از دست دادند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مرکز بهداشتی و درمانی منطقه دودانگه ساری به یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار با تجهیزات کامل مجهز شد.

 

 سید رمضان کیاسری اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه ضرورت داشتن آمبولانس در منطقه احساس می‌شد.

 

این موضوع پس از برگزاری نشست‌های متعدد جهت بررسی مشکلات منطقه و پیگیری‌های و مکاتبات مسئولان بخش و فرمانده سپاه منطقه دودانگه محقق شد.

 

 این مهم با توجه به درخواست مردم منطقه مبنی بر اینکه آمبولانس توانایی تردد در جاده برف‌گیر دودانگه را نداشت، تحقق یافته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.