پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسدود بودن تمامی محورهای مواصلاتی مازندران

فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: با بارش برف سنگین محورهای مواصلاتی مازندران به دلیل امنیت بیشتر مسافران مسدود است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: جعفر محمدنژاد  اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف و کولاک محورهای هراز، کندوان و سوادکوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

 

وی با بیان اینکه تردد در محور ساری کیاسر بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست، افزود: تردد کامیون در این محور ممنوع اعلام شده است.

 

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: با توجه به وضعیت جوی افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

محمدنژاد با اشاره به اینکه  تناسب موقعیت جوی که همراه با بارش برف سنگین همراه است راه‌های مواصلاتی استان را مسدود اعلام شد، خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی به استان تهران برف سنگین در راه‌های مازندران حاکم بوده و به دلیل بارش برف و شدت بوران تردد برای مسافران مشکل است.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تأکید براینکه تردد مسافران در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: از خروجی تهران تا محور فیروزکوه بوران شدید و خطرناکی حاکم است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف در ارتفاعات در حال حاضر امکان تردد آسان برای مسافران وجود ندارد، اضافه کرد: به دلیل وضعیت جوی هوای سرد و برفی در کشور مسافران با علم به وضعیت راه‌ها سفر کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.