پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شناسائی پیکر شهید مازندرانی علی نقی روحی کوشالشاهی

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر شهید علی نقی روحی کوشالشاهی که در اربعین سال ۱۳۹۰ در شهرستان نکا تشییع و تدفین شد، از طریق دی ان ای( DNA ) مورد شناسائی قرار گرفت.

0
 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، سرهنگ علیرضا یداله پور گفت : شهید روحی کوشالشاهی فرزند محمد تقی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۲۶ است که در سال ۱۳۶۷ به عنوان بسیجی از لشکر ویژه ۲۵ کربلا به مناطق عملیاتی اعزام شد.

وی افزود: این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۹/۱/ ۱۳۶۷ در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو مفقود شد و در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام مورد تفحص قرار گرفت.

سرهنگ یداله پور خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار در تاریخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۰ همزمان با اربعین حسینی در شهرستان نکا تشییع و در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین شد.

وی افزود: این شهید بزرگوار کارمند فرمانداری نوشهر بوده و دارای همسر، سه پسر و یک دختر است.

سرهنگ یداله پور اضافه کرد: مراسم استقبال از خانواده شهید روز چهارشنبه همزمان با اربعین حسینی مقابل سپاه پاسداران نکا با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهید پرور نکا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم سالگرد شهدای گمنام نکا و شهید روحی با حضور خانواده شهید شب چهارشنبه همزمان با اربعین حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در جوار حرم شهدای گمنام نکا برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.