پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتبار هدیه «روز خبرنگار» خبرنگاران مازندران دریافت شد

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تأمین اعتبار هدیه روز خبرنگار خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، عباس زارع امروز  از دریافت اعتبار خانه مطبوعات مازندران برای هدیه روز خبرنگار توسط اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از استانداری مازندران خبر داد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سه روز قبل در حضور استاندار مازندران به خبرنگاران قول داد که این اعتبار به‌زودی در اختیار خانه مطبوعات قرار می‌گیرد و پیگیری‌های انجام‌شده نتیجه داد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این اعتبار در حال حاضر در حساب این اداره‌کل قرار دارد که مسئولان خانه مطبوعات می‌توانند با ارائه برنامه نسبت به دریافت این اعتبار اقدام کنند.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: امسال استانداری مازندران ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای هدیه روز خبرنگار درنظر گرفته که مسئولان و دست‌اندرکاران خانه مطبوعات می‌توانند با طی روال قانونی نسبت به دریافت اعتبار و توزیع آن بین خبرنگاران اقدام کنند.

 

زارع درباره وقفه ایجادشده در ارتباط با این اعتبار، ادامه داد: برای تأمین این اعتبار پیگیر مسائل اداری بودیم که با تلاش انجام‌شده استانداری به قول خودش برای تأمین آن اقدام کرد.

 

وی با اشاره به اقدامات خانه مطبوعات مازندران برای ساماندهی خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات بحث ساماندهی را جدی بگیرند تا حقی از اصحاب رسانه در رسیدگی به مشکلات صنفی آنها ضایع نشود.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره شبهه ایجادشده برای خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری در بندی از اساس‌نامه، گفت: این شبهه ایجادشده رفع شد و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری با ارائه مدارک معتبر نیز می‌توانند در لیست اصلی اعضای خانه مطبوعات قرار گیرند و مانعی از این نظر وجود ندارد./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.