پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روحانیون شرح حال شهید سلیمانی‌فرد را در منابر به خوبی معرفی کنند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: بیان معرفت شهدا برای انقلاب اسلامی بسیار لازم است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه از ساری، حجت‌الاسلام یدالله قربانی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین یادواره نخستین شهید روحانی استان مازندران و ۳۷۵ شهید استان روحانی استان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: شهید ولی‌الله سلیمانی‌فرد نخستین شهید روحانی کشور است که ۳۵ سال در غربت به سر می‌برد و هنوز پیکر پاکش به دست خانواده‌اش نرسید.

shahid - solimani (5)

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی‌فرد در روزهای نخست دفاع مقدس در کنار آیت‌الله نوری همدانی در جبهه حضور یافت و همچنین در دوران انقلاب اسلامی نیز از افرادی بود که در کنار امام راحل قرار گرفت.

 

مسئول نهاد نمایندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه شان شهدا بسیار بلند و والاست، برای شناخت شهدا نیازمند داشتن معرفت هستیم، یادآور شد: روحانیون شرح حال شهید سلیمانی‌فرد را در منابر به خوبی معرفی کنند و طرح آن برای اسلام و انقلاب داری منفعت سود دارد.

 

غلامی اضافه کرد: بیان معرفت شهدا برای انقلاب اسلامی بسیار لازم است و باید تلاش کنیم شهدا را آنچنان که شایسته آنهاست، معرفی کنیم.

 

فرزند شهید سلیمانی نیز با اشاره به اینکه پدرم ۳۵ سال در غربت بود که با همت مسئولان سپاه کربلا به خوبی در حال معرفی شدن است، گفت: شهید حجت‌الاسلام ولی‌الله سلیمانی‌فرد در وصیت‌نامه خویش شهادت را تنها راه پایدار نظام اسلامی ایران معرفی می‌کند.

 

روح‌الله سلیمانی‌فرد با بیان اینکه در حال حاضر چراغ انقلاب اسلامی تنها توسط رهبر معظم انقلاب پرفروغ و روشن خواهد بود، در پایان خواستار پیگیری برای برگزاری کنگره شهدای روحانی در استان شد و بیان کرد: سردار نقدی نیز برای برگزاری این کنگره قول مساعد داد که نیاز است در استان نسبت به پیگیری این کنگره پیگیری مناسب شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.