پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باید زمینه بیدار کردن مردم اروپا و آمریکا را فراهم کنیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید زمینه بیدار کردن مردم اروپا و آمریکا را فراهم کنیم.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه ، آیت‌الله علی سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد «شهید حجت‌الاسلام ولی‎الله سلیمانی‎فرد» نخستین شهید روحانی کشور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: حضور در مراسم نخستین شهید روحانی کشور افتخار بسیار بزرگی است.

shahid - solimani (12)

وی با اشاره به لزوم هدایت جامعه توسط ولی‌فقیه در زمان غیبت، تصریح کرد: رسالت انبیاء تبیین شریعت به‌صورت علمی و عملی است که در حال حاضر توسط ولی‌فقیه در حال انجام است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: با وجود تکلیفی که اسلام برای انبیاء مشخص کرد، سخنگوی فلان حزب مدعی است که اسلام برای بیان شریعت نیاز به حکومت ندارد.

 

این مسئول با اعلام اینکه خدا پاسداری از شریعت و عملیاتی کردن دین را وظیفه همه رهبران می‌داند، بیان کرد: از زمان شروع شریعت بر روی زمین تاکنون رهبران برای اجرای فرامین الهی حاضرند جان خویش را نثار کنند تا شریعت خدا پاینده بماند.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: فلسفه برخورد امام راحل با بازرگان، بنی‌صدر و حتی با قائم‌مقام ایشان منتظری در راستای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی بود و برخورد رهبر انقلاب اسلامی با برخی افرادی که قرار است بین دین اسلام و انقلاب اسلامی فاصله بیندازند نیز در راستای حفظ اعتلای اسلام و وظیفه الهی ایشان است.

 

وی تأکید کرد: یاری دین خدا مربوط به همه زمان‌هاست، در حال حاضر تعداد افراد بی‌تفاوت نسبت به دین، تعداد منبری، مسجدی و مداح بی‌تفاوت زیاد شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اعلام اینکه منبری که فقط تاریخ گذشته را مطرح می‌کند، از اصول اساسی اسلام فاصله می‌گیرد، افزود: این منبری‌ها مورد تأیید پیامبر (ص) نیستند، رعایت مسائل اسلام باید همه‌جانبه مطرح شود.

 

این مسئول با اشاره به مشکلاتی که داعش و طالبان برای جهان اسلام به‌وجود آوردند، یادآور شد: این نوع تفکرات بلای جان شیعه شده است و برای مبارزه با این غده چرکین نیاز است که تلاش زیادی انجام شود.

 

سعیدی با بیان اینکه عصر امروز ما با دوران ائمه (ع) مشترکات بسیار زیادی دارد، ولی تکلیف ما نسبت به امت آن دوران بسیار بیشتر است، تصریح کرد: ما تجربیات دوران نوح، امت موسی و بنی‌اسرائیل، امت پیامبر (ص) و بعد از ایشان را در قرآن و در روایات به‌خوبی دیدیم و با توجه به این تجربیاتی که در اختیار ما قرار دارد، فرصت اشتباه را نداریم.

 

وی یادآور شد: تکلیف ما از همه امت‌ها بیشتر است، تکلیف ما از باری که بر دوش روحانیت است از همه امت‌ها بیشتر است، ما در برابر زندگی تلخ و شیرین قرار داریم و نباید اشتباه کنیم، برخی از خواصی که رهبری را در دوران فتنه حمایت نکردند، با چه حجتی می‌خواهند در برابر ائمه اطهار (ص) پاسخگو باشند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ما مسئولیت جهانی شدن اسلام را برعهده داریم، گفت: این موضوع را پیامبر (ص) در حدیث‌های متعددی مطرح کردند و از طرفی با توجه به مشکلاتی که مسلمانان سایر کشورها دارند، تنها ملت ایران شرایط لازم برای زمینه‌سازی ظهور را دارد، ما در شرایط بسیار حساس و ویژه‌ای قرار داریم و اگر کوتاهی کنیم، ظهور امام زمان (عج) عقب می‌ماند.

 

این مسئول با اعلام اینکه بسیاری از سرداران ما در سوریه به تربیت بسیجی مشغول هستند، یادآور شد: سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار بسیجی در سوریه تربیت کرد، باید بپذیریم که ما میراث‌دار انبیاء هستیم و وظیفه داریم بعثت و غدیر را پیاده کنیم.

 

سعیدی در پایان گفت: ما در مسیری قرار گرفتیم که باید زمینه بیدار کردن مردم اروپا و آمریکا را فراهم کنیم، غده سرطانی بعد از رنسانس در جهان شکل گرفت و برای از بین بردن این غده سرطانی نیاز است که جهاد و مبارزه انجام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.