پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سردار حسین همدانی شب گذشته در سوریه به شهادت رسید

سردار سرتیپ پاسدار، حسین همدانی دیشب در سوریه به شهادت رسید.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

سردار همدانی در سوریه به شهادت رسید

در کنار غضنفر رکن آبادی

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

 

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

 

خاطرات وی در قالب ۲ کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.

 

در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه ، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

 

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

 

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

 

پیکر سردار شهید حسین همدانی یکشنبه ساعت ۹ صبح از حسینیه حضرت زهرا(س) در  پادگان ولیعصر در میدان سپاه تهران و دوشنبه ۹ صبح در میدان امام خمینی(ره) همدان تشییع و سپس در زادگاهش همدان دفن خواهد شد.

1 نظر
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    شهادت سردار بزرگ و حبیب سپاه پاسداران سردار سرلشکر حسین همدانی را به محضر آقا امام زمان و نائب بر حقشان امام خامنه ای و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ومردم شریف ایران به ویژه همدانی های خون گرم تسلیت عرض مینمائیم و از خداوند متعال وکریم میخواهیم روح پر فتوح سردار همدانی را در این شب های عزیز با سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین محشور کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.