پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

17نوعروس چهاردانگه ای در انتظار نگاه ویژه خیّران/شما هم سهیم باشید

0
 
 
به گزارش پابگاه خبري چهاردانگه ساري به نقل از بلاغ ، برپایی جشن و سرور، آن‎هم برای عروسی، آرزویی که هر جوان دم بختی دارد، تهیه جهیزیه، این روزها مشکل جدی برای برخی خانواده‌ها به‎ویژه در مناطق محروم شده است.

با توجه به مشکلات مالی و محرومیت‌هایی که در منطقه چهاردانگه وجود دارد، برپایی مراسم عروسی برای برخی از خانواده‌ها بسیار مشکل است، بانوی خیر، معصومه علیزاده، از ماه مبارک رمضان در همین راستا اقدام به ایجاد موسسه خیریه‎ای به نام اهل بیت (ع) کرد.

وی که در مراسم افتتاحیه این مراسم نیز اعلام کرده بود که پدرش برای تأمین معاش آنها دچار مشکل بود و رنج و مشقت زیادی برای رفع مشکلات فرزندان خویش تحمل می‌کرد، در حال حاضر نمی‌تواند ببیند که دختران و پسران دیگر این منطقه به دلیل مشکلات مالی از ازدواج یا تحصیل بازبمانند.

علیزاده با استفاده از توان بومی و محلی و با توجه به شناختی که از افرادی که دارای تمکن مالی بودند، مسئولیت خیریه خیمه‌گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه مازندران را پذیرفت و در طول فعالیتش جهیزیه 20 نوعروس را از طریق این موسسه تأمین کرد.

این خیر در گفت‎وگویی  گفت: تأمین جهیزیه 17 نوعروس دیگر نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد.

علیزاده با اعلام اینکه برای تهیه جهیزیه نوعروسان منطقه چهاردانگه، نیاز به همراهی خیران و افراد علاقه‎مند به امور خیر دارد، افزود: این موسسه خیریه از تیر ماه سال جاری تأسیس شده و تا به‏ حال هزینه‌ای معادل 750 میلیون ریال را به‏ صورت نقدی و غیر نقدی در اختیار نیازمندان منطقه قرار داد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‎شده و پیگیری‌های این موسسه، 17 نوعروس این منطقه برای تهیه جهیزیه دچار مشکل مالی هستند که خیران می‌توانند با پرداخت کمک نقدی خویش به شماره حساب 0109841503005 به‎نام موسسه خیمه اهل بیت (ع) چهاردانگه در این اقدام خیرخواهانه سهیم باشند.

این خیر مازندرانی بیان کرد: موسسه خیمه‌گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه مازندران دارای مجوز از فرمانداری شهرستان ساری است.

منطقه چهاردانگه دارای بیش از 100 روستا بوده و در جنوب شهرستان ساری واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.