پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ شور عاطفه‌ها در مدارس چهاردانگه نواخته شد

زنگ «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه چهاردانگه نواخته شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمند خود اهدا کنند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: زنگ «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور  در مدارس منطقه چهاردانگه  نواخته شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمند خود اهدا کنند.

حامد خلیلی در آئین نمادین «شور عاطفه‌ها» که صبح چهارشنبه 7 مهر 1400 که با حضور بخشدار برگزار شد، اظهار کرد: انس، محبت و عاطفه باید در جامعه ترویج و تقویت شود.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در حاشیه این مراسم، که  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در مدرسه شهید خانگاه کیاسر  برگزار شد، اظهار داشت: این پویش با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تا آنها نیز بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

 بخشدار چهاردانگه در این مراسم معنوی گفت:  از ابتدای اجرای این طرح تا کنون خیران کمک‌های خوبی را به دانش آموزان کرده‌اند که امیدواریم در ادامه با کمک‌های هرچه بیشتر خیران و مردم نیکوکار بتوانیم بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف نمائیم.

وی افزود: فرزندان خانوار تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند کمک‌های سخاوتمندانه مردم نیکوکار استان هستند تا بتوانند آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنند.

ستاری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری «شور عاطفه‌ها» است، گفت: این طرح در سال‌جاری با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» برگزار شده است که دانش‌آموزان خیر نیز به طور قطع همچون سنوات گذشته به یاری همنوعان بی‌بضاعت خود خواهند شتافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.