پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

15 هزار موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تاکنون ۱۵ هزار ابزار هوشمند آموزشی نظیر موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان تهیه شده است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علیرضا سعدی پور بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به آسیب‌های احتمالی فضای مجازی گفت: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی دانش آموزان از آسیب‌های فضای مجازی است و در شرایطی که مجبوریم از فضای مجازی برای آموزش استفاده کنیم باید به طور همزمان به تهدیدهای فضای مجازی نیز توجه کنیم.

سعدی پور با اشاره به راه‌اندازی سایت مازند محتوا و ارائه طرح QR کد در مازندران افزود: از روز نخست که درگیر کرونا شدیم با استفاده از خلاقیت جوانان از پیشگامان امر محتوا سازی در کشور بوده‌ایم و پیشنهاد QR کد از این استان به یک طرح کشوری تبدیل شده است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای معلمان حق التدریس خبر داد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، تمامی نیروهای حق‌التدریس استخدام و جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به زیست‌بوم جدید و نیاز به ابزار آموزشی اظهار کرد: ۱۵ هزار تبلت برای دانش‌آموزان استان مازندران تهیه شده است.

وی از اختصاص ۵ هزار و ۶۰۰ وام قرض الحسنه توسط بانک‌های ملی، تجارت، سپه و توسعه تعاون خبر داده و گفت: تعداد ۲۰ تبلت دانش آموزی با کیفیت، امروز به دانش‌آموزان نیازمند فریدونکنار اهدا می‌شود.

سعدی پور با توجه به قرار گرفتن شهرستان فریدونکنار در بین شهرستان‌های کمتر توسعه یافته تصریح کرد: به این شهرستان توجه ویژه ای داریم و برای این توجه ویژه، نیاز به تفکر ویژه و استراتژی ویژه داریم./مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.