پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری ۸ شرور خطرناک در مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۸ شرور را در شهر‌های چالوس و گلوگاه دستگیر کردند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ،سرهنگ عابدی نیا جانشین انتظامی شهرستان چالوس گفت:ماموران انتظامی چالوس در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی توسط افراد ناشناس مراتب را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار قرار دادند.
او افزود: ماموران انتظامی شهرستان چالوس در پی انجام اقدامات پلیسی ۴ شرور سابقه دار را شناسایی و مراتب را با مراجع قضایی هماهنگ کردند.
جانشین انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به خبر دستگیری ۴ شرور سابقه دار در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه گفت:برای متهمان دستگیر شده به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه پرونده‌هایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۴ شرور سابقه دار در گلوگاه

سرهنگ اسمائیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت:ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مراتب را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه پس از هماهنگی با مراجع قضایی در اجرای این طرح ۴ نفر از شرور سابقه دار و عامل درگیری‌های دسته جمعی را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک تن ذغال قاچاق در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داده ودر پایان گفت: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.