پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خیریه خیمه‌گاه اهل بیت در کنار مردم چهاردانگه در مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد

0

خانم علیزاده مسئول خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور و استان مازندران، خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه با تولید ماسک و گان بهداشتی در صف مبارزه به این بیماری قرار گرفت.

وی افزود خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه تولید 18000 ماسک را در دستور کار خود دارد، و تعدادی از خواهران که هنر خیاطی داشتند در این امر خیر به کمک خیریه شتافتند و مشغول تولید ماسک برای مردم چهاردانگه و گان های بهداشتی برای بیمارستان ها می‌باشند.

علیزاده در ادامه اظهار داشت: ماسک ها به صورت رایگان بین اهالی روستاهای چهاردانگه و شهر کیاسر توسط خانه های بهداشت و شورای اسلامی و افراد متعمد محلی توزیع می‌شود.

مدیر خیریه خیمه گاه اهل بیت گفت: مقداری مواد ضدعفونی کننده تهیه و در صورت نیاز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همچنین در روستاهایی که خیاط دارند وسایل مورد نیاز، آموزش  تولید و ضد عفونی ماسک  تحویل آنها خواهد شد که در محل خود ماسک را تولید نمایند.

علیزاده در پایان اظهار داشت: افرادی که مهارت خیاطی دارند می توانند با ما در تولید ماسک همکاری نمایند و همچنین این خیریه آماده جذب کمک های نقدی و جنسی مردم می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.