پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم ویژه بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری (ره)

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و نشر آثار آیت الله شجاعی کیاسری(ره)، این دوره از مسابقات بصورت اینترنتی برگزار خواهد شد و هیچ نوع محدودیتی سنی برای شرکت در این مسابقات وجود ندارد.

از ویژگی های این دوره از مسابقات، این است که شرکت کنندگان با هر نوع ابزار از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا گوشی موبایل هوشمند می توانند در مسابقه ثبت نام و شرکت کنند و این مسابقات بصورت تستی چهارگزینه ای و شامل 20 تست و 20 دقیقه زمان جهت پاسخگویی است.

منبع سوالات این مسابقات تفسیر سوره مبارکه حدید، از کتاب ارزشمند تفسیر نمونه است که مرحوم آیت الله شجاعی از جمله نویسندگان آن است.

خاطر نشان می شود: کتاب تفسیر نمونه از سال 1351 زیر نظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی و با مشارکت جمعی از علما وفضلا و اساتید از جمله مرحوم آیت الله شجاعی، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و… آغاز شد و تا سال 1366 ادامه داشت و حاصل این تلاش، مجموعه کتاب 27 جلدی تفسیر نمونه قرآن کریم است که تاکنون به 3 زبان عربی، انگلیسی و اردو ترجمه شده است و در حال حاضر فراگیر ترین کتاب تفسیر قرآن در جهان اسلام بشمار می آید.

هر روز 3 نفر برتر این مسابقات مشخص شده و اعلام می گردند و در نهایت 5 مسابقه برگزار شده و 15 نفر برتر طی مراسمی که به مناسبت بزرگداشت معظم له در شهر ساری  و با حضور عموم مردم و مسئولان لشگری و کشوری برگزار خواهد شد  اعلام میگردند و جوایزی به شرح ذیل به نفرات برتر اعطا می گردد:

•    به نفرات اول هر مسابقه، یک هدیه کتاب ارزشمند خلاصه ۵ جلدی تفسیر نمونه به ارزش ۲،۲۰۰،۰۰۰ ریال به همراه یک کارت هدیه به ارزش ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال

•    به نفرات دوم هر مسابقه، یک هدیه کتاب ارزشمند خلاصه ۵ جلدی تفسیر نمونه به ارزش ۲،۲۰۰،۰۰۰ ریال به همراه یک کارت هدیه به ارزش ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال

•    به نفرات سوم هر مسابقه، یک هدیه کتاب ارزشمند خلاصه ۵ جلدی تفسیر نمونه به ارزش ۲،۲۰۰،۰۰۰ ریال

اطلاعیه اولین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم (تفسیر سوره مبارکه حدید) بزرگداشت آیت الله شجاعی کیاسری(ره)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.