پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

️ زنگ آغاز سال تحصیلی در چهاردانگه طنین‌انداز شد

0

به گزارش روابط‌عمومی‌اداره‌آموزش‌وپرورش‌چهاردانگه زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ صبح امروز با حضور جعفری رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین جبارزاده امام جمعه کیاسر، کاظمی بخشدار چهاردانگه، مهدی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش، بابازاده کارشناس فعالیت های اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و سایر مسئولین منطقه‌ای و شهری در دبیرستان شبانه روزی زینبیه(س) کیاسر به صدا در آمد.

️در این مراسم که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، دانش آموزان نقش برجسته ای در اجرای بخش های مختلف داشتند و همچنین با دبیران خود آشنا شدند.

️شایان ذکر است پس از اتمام مراسم، مسئولین استانی به همراه مسئولین آموزش و پرورش چهاردانگه در دفتر مدیریت دبیرستان حضور یافتند و در مورد شرایط مدرسه به گفت‌وگو پرداختند و سپس از یکی از کلاس ها بازدید و با دانش آموزان گفت‌وگو نمودند. نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز با همراهی مسئولین آموزش و پرورش چهاردانگه جهت بازدید از روند بازگشایی مدارس، در دبیرستان های شبانه روزی حضرت فاطمه(س) و حضرت خدیجه(س) خالخیل حضور پیدا کردند و بصورت میدانی این مدارس را ارزیابی نمودند.

️گفتنی‌ست ۶۴ مدرسه منطقه چهاردانگه در مقاطع مختلف با حضور بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز و با فعالیت حدود ۳۰۰ مدیر و معلم سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.