پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۹۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان سیمرغی دهه فجر تحویل داده می‌شود

0

مجتبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال شهرستان سیمرغ ۱۳۴ واحد مسکونی تخریب شده بود که بجز این ۹۰ واحد که در حال تکمیل است، بقیه واحدها تکمیل و تحویل شد.

وی از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و معیشتی به سیلزدگان شهرستان خبر داد و گفت که ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ کمک معیشتی و ۱۰ میلیارد تومان هم کمک بلاعوض بوده است.

حبیب نژاد میزان مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان بخش کشاورزی را هم پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که بیش از یکهزار و ۲۰۰ پرونده مبنی بر خسارت در شهرستان سیمرغ تشکیل شد.

وی به بهسازی و لایروبی رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ اشاره  کرد و ادامه داد : از ۲۱ کیلومتر مسیر رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ تاکنون بهسازی و لایروبی ۱۳ کیلومتر انجام و بقیه در حال انجام شدن است .

فرماندار سیمرغ یکی از مهم ترین مکان های آسیب دیده از سیلاب اواخر سال گذشته و اویل امسال را پل برج خیل این شهرستان معرفی کرد و گفت : با هماهنگی های به عمل آمده پل برج خیل این شهرستان کاملا تخریب شد و با معرفی پیمانکار در روزهای آتی عملیات اجرایی ساخت این پل آغاز می شود .

حبیب نژاد با بیان اینکه حدود چهار میلیارد تومان برای ساخت پل در روستای برج خیل در نظر گرفته شده است ، افزود : عملیات ساخت پل در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است که در روزهای آتی عملیات اجرایی این پل آغاز و حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.