پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۸۵ درصد مردم تنکابن علیه کرونا غربالگری شدند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید ابراهیم شریفی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و همچنین قدردانی از اعضای قرارگاه که از ابتدای شیوع کرونا در جهت خدمت رسانی به مردم پای کار بودند، از غربالگری ۸۵ درصدی مردم شهرستان خبرداد و افزود: با همکاری کلیه حوزه‌های مقاومت بسیج، بهورزان شبکه بهداشت و درمان و فرهنگیان طرح بسیج ملی مقابله با کرونا هم در حال اتمام است.

شریفی در ادامه با اعلام اینکه ۱۱۴ گروه جهادی در سطح شهرستان برای ضد عفونی معابر و ادارات وفروشگاه‌ها فعال هستند، اضافه کرد: عملیات پدافند زیستی توسط جهادگران سلامت حوزه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های ۵۲۰ و ۵۲۱ امام حسین (ع) شهرستان وهیئت‌های مذهبی در ضد عفونی معابر شهری و روستایی اجرا و ۷۳ هزار ۳۰۰ لیتر مواد ضد عفونی هم برای گندزدایی استفاده شد.

فرمانده سپاه تنکابن از تولید ۷۳ هزار ۶۹۶ ماسک بهداشتی توسط ۱۱۲ خیاط در قالب ۱۳ گروه جهادی هم خبر داد و گفت: این تعداد ماسک‌های بهداشتی بین مردم و جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن با اشاره به تهیه و توزیع یک هزار ۶۷۸ بسته معیشتی و بهداشتی بین بیماران کرونایی و اقشار آسیب پذیر، یادآور شد: با کمک خیرین این بسته‌ها تهیه و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت، همچنین بسته‌های میوه هم برای کادردرمانی تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

شریفی در ادامه از اعزام دو پزشک درمانگاه امام رضا (ع) سپاه تنکابن به بیمارستان شهید رجایی شهرستان و مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی لتاک خبر داد و تاکید کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در دهستان دوهزار وسه هزار در پایگاه شهید رزاقی دوهزار با همکاری نیروی انتظامی و حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (س) همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه تنکابن در بخش پایانی با اشاره به برپایی جشن‌های خانگی در نیمه شعبان، یادآور شد: کمک به خانوارهای نیازمند با تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ایام ولادت منجی عالم بشریت مهم‌ترین اقدام است.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی پاجایی اهل روستای پاجای چهاردانگه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.