پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۷۰ گروه جهادی دانشجویی در مازندران فعال است

0

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سادات کرمی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسیج دانشجویی حافظ انقلاب در دانشگاه‌ها است، افزود: بسیج دانشجویی در تطور تاریخی انقلاب اسلامی رسالت‌های بزرگی را تقبل کرده است، و این وظایف و تکالیف قسمتی از تکالیف جریان پیش برنده انقلاب در منطقه و دنیا است.

وی با اظهار اینکه حفاظت از انقلاب، پیش بری انقلاب محدود به یک یا دو عرصه نیست، تصریح کرد: گاهی انقلاب نیازمند مطالبه گری یک قشر نخبه است تا بدنه تصمیم ساز کشور را در ریل به حرکت درآورد.

سادات کرمی با عنوان اینکه بسیج دانشجویی در حوزه محرومیت زدایی مسئولیت ویژه ای را عهده دارد، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را از جمله مسئولیت‌ها بیان کرد و گفت: این نیرو باید با فضای محرومیت در جامعه آشنا شود و برای رفع آن نقش آفرینی کند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران، با بیان اینکه با تمام اتفاقات خوبی که در کشور بعد از انقلاب اسلامی رقم خورد همچنان شاهد محدودیت‌هایی هستیم که برازنده وجاهت زیبای جمهوری اسلامی نیست، گفت: تخصصی بودن از دیگر ویژگی‌های بسیج دانشجویی است.

سادات کرمی با اشاره به اینکه ۷۰ گروه جهادی فعال در استان گفت: تاکنون در اکثر نقاط محروم استان گروه‌های جهادی اعزام شده است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در سیل سال گذشته نقش متمایزی ایفا کرده است، افزود: در حوزه مقابله با کرونا نیز یکی از اقدامات جهادی صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی بوده است.

کد خبر 4955718
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.