پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۷۰۰ هزار عدد ماسک به مازندران تخصیص داده شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، حسینقلی قوانلو گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک در کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت مبادرت به واردات برخی از این اقلام به کشور کرده است.

وی واردات ماسک به کشور را تاکنون حدود یازده میلیون عدد اعلام و اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با وزارتخانه داشته موفق به اختصاص سهمیه ۵۵۰ هزار ماسک سه لایه و ۱۵۰ هزار عدد ماسک N95 برای استان شده‌ایم.

وی گفت: این تعداد سهمیه مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بوده که ۴۰۰ هزار ماسک سه لایه و ۸۸ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک N۹۵ سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به صورت کامل جذب و مقرر شد تا یکی دو روز آینده سهمیه باقیمانده دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز وارد استان شود.

قوانلو در پایان یادآور شد: این سهمیه که اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدافعان سلامت استان بوده برای استفاده کادر پزشکی و درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها استان است تا انشا الله بتوانیم قدردان گوشه‌ای از زحمات ایثارگران حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.