پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در مازندران راه اندازی شده است

0

سید علی اصغر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی شش مرکز تخصصی نیکوکاری در استان اظهار داشت: مراکزنیکوکاری خیرین کارآفرین اشتغال در سال گذشته با هدف کمک مردم و بهره گیری از ظرفیت خیرین اشتغال به منظور توسعه کمی و کیفی در فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان و سایر اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه همراه با تقویت رشد ایمانی و اعتقادی آنان، ایجاد شده است.

وی افزود: تشکیل این مراکز صرفاً برای نظام مند کردن ارائه خدمات اشتغال زایی، کارآفرینی و کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگناهای فضای کسب و کار مددجویان به واسطه‌ی امکانات و توانمندی‌های کارآفرینان نیکوکار با محوریت مرکز نیکوکاری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران با تشریح برخی از زمینه‌های همکاری خیرین کارآفرین و اشتغال تصریح کرد: تأمین ملزومات موردنیاز کسب وکار، تأمین منابع نقدی و اعتباری طرح‌های کسب و کار، کاریابی و مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار، جذب مؤسسات و خیرین کارآفرین در این مرحله موجب شد تا برای ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری ویژه کارآفرینان اقدام شود.

وی بیان داشت: این ۶ مرکز نیکوکاری خیرین کارآفرین اشتغال در شهرستان‌های (چالوس، عباس آباد، مناطق (۱و۲) ساری، سوادکوه و آمل) با همکاری حوزه مشارکت ایجاد شده است.

رضایی با ابراز خرسندی از عملکرد خیرین در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های کمیته امداد در توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت گفت: در سال جاری طبق برنامه از پیش تعیین شده در سایر شهرستان‌ها نیز راه اندازی این مراکز تخصصی دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4905025
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.