پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی درنظر گرفته شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت تولید در تنکابن با اظهار اینکه دولت اعتبارات خوبی را برای اشتغال درنظر گرفته است، افزود: بیش از شش هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی تا سال آینده اعتبار درنظر گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه ۱.۵ میلیون دلار نیز از محل صندوق توسعه ملی و پنج هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ برای اشتغال اعتبار درنظر گرفته است، مجموع اعتبارات حوزه اشتغال در کشور را ۲۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار تا اواسط سال آینده برای اشتغال در کشور هزینه می‌شود.

ربیعی با عنوان اینکه از مجموع اعتبارات ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ برای تثبیت اشتغال متوسط صرف خواهد شد، گفت: این اعتبارات نه تنها پایه پولی کشور را کاهش نمی‌دهد بلکه منجر به ایجاد اشتغال می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر جبران خسارت ناشی از کرونا بر حوزه اشتغال گفت: احیای واحدها و بنگاه‌های شکست خورده از جمله برنامه‌های دولت است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اشتغال روستایی به صورت پررنگ دنبال و پیگیری شد، گفت: میزان انحراف در تسهیلات اشتغال حدود چهار درصد بوده است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید نیز حدود هزار میلیارد تومان برای حوزه اشتغال تسهیلات ارائه کرده است.

کد خبر 5037877
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.