پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۰۰۰ بسته معیشتی در نور توزیع می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نعمت اسدی شنبه شب در حاشیه دومین مرحله رزمایش همدلی در شهرستان با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: دو هزار و ۸۸۲ بسته معیشتی تا نیمه شعبان تقدیم نیازمندان و قشر آسیب پذیر شهرستان نور شد.

سرهنگ اسدی در ادامه گفت: بنابر دستور مقام معظم رهبری در اولین مرحله رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه، ۲۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش بسته‌ای ۳۰۰ هزارتومان به نیازمندان اهدا شد و امروز نیز در دومین مرحله رزمایش همدلی و مواسات، دوهزار بسته معیشتی تقدیم مردم عزیز شهرستان خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برای عید سعید فطر نیز دو هزار بسته معیشتی هدف گذاری شده که با یاری خیرین نیک اندیش شهرستان به انجام خواهد رسید.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان نور با تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: مرحله دوم این رزمایش ملی توسط خیرین، مردم و مسئولان شهرستان نور با الگو گرفتن از سیره اهل بیت بویژه امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

وی افزود: خیرین، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، بسیج ومردم شهرستان نور در مرحله اول این رزمایش نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داده و کمک‌های فراوانی را در قالب بسته‌های معیشتی به نیازمندان و افرادی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا کسب و کارشان تعطیل شد، اهدا کردند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش نیز در روز میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) به منظور دستگیری از نیازمندان با توزیع حدود دوهزار بسته معیشتی حمایتی تقدیم نیازمندان شهرستان می‌شود.

کد خبر 4921448
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.