پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵ منطقه آسیب زا در نکا شناسایی شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی مقدم صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکا گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به فرهنگ عامه تبدیل شود.

وی خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلایی بزرگ و تهدید کننده سلامت جامعه شد و افزود: باید از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی استفاده نمود و همه به صورت میدانی وعملیاتی پای کار بیایند.

وی از وجود ۵ منطقه آسیب زا در شهرستان نکا خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۰ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شد و نگاه ویژه ای به حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان وجود دارد.

توحیدی مقدم ضرورت تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده را متذکر شد و تاکید کرد: همه شخصیت‌های صاحب نفوذ و چهره‌های اثرگذار در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر باید به صحنه بیایند.

وی از همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا برنامه‌های مدون و عملیاتی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهیه و در اسرع وقت به فرمانداری ارسال کنند.

وی راز و رمز موفقیت در تحقق برنامه‌ها را هم افزایی و آرامش در شهرستان خواند و ابراز امیدواری کرد با توسعه اقدامات پیشگیری و فرهنگی و مقابله‌ای شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان باشیم.

کد خبر 4927388
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.