پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۸ طرح و عملیات مبارزه با مواد مخدر در مازندران اجرا شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری صبح شنبه درگفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته با حضور به موقع نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت فعال دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان ۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اعلام این خبر افزود :۶۰ کیلوگرم از مجموع کشفیات مواد مخدر در استان تریاک بوده است وبا اجرای ۵۸ طرح و عملیات در این رابطه ۳۰۵ مرد و۹ زن دستگیر و ۲ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۷۶ خرده فروش مواد مخدر در طی هفته گذشته خبر داد و گفت: عزم جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برخورد قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است و در این راستا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها حضوری جهادی خواهند داشت.

مظفری از تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های کاشف برای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد با حضور سردار میرزایی که جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور بوده‌اند به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران شاهد گسترش فعالیت‌های مقابله با عرضه مواد مخدر در مازندران خواهیم بود.

کد خبر 4926351
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.