پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰ درصد نمایندگان مردم ساری در مجلس به رحمت ایزدی پیوستند

از ۱۰ نماینده مردم ساری که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خانه قانون گذاری ملت راه پیدا کردند ۵ تن از آنها بدرود حیات گفته اند.

1

 

از ۱۰ نماینده مردم ساری که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خانه قانون گذاری ملت راه پیدا کردند ۵ تن از آنها به نام های شهید قاسمی – مرحوم عزت الله دامادی – مرحوم سلیم بهرامی – مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری و مرحوم اخوتیان به رحمت ایزدی پیوستند و در حال حاضر دکتر ابوالقاسم روحی – دکتر سید رمضان شجاعی – مهندس محمد دامادی – عباسعلی اردشیری و دکتر یوسف نژاد در قید حیات هستند در این بین دکتر شجاعی و مهندس دامادی در جایگاه نمایندگی مجلس مشغول ایفای وظیفه خدمت به مردم مرکز مازندران می باشند.

 

قابل توجه است در سال های نه چندان دور مرحوم دامادی بر اثر سانحه رانندگی – مرحوم سلیم بهرامی بر اثر سکته قلبی – مرحومان آیت الله شجاعی کیاسری و اخوتیان بر اثر بیماری داخلی و شهید قاسمی بر اثر انفجار ۷ تیر دعوت حق را لبیک گفتند.

شعبان وفایی نژاد – ۱۰ آذر

1 نظر
  1. رضا می گوید

    از سایت وزین چهاردانگه نیوز انتظار میرود دقت بیشتری داشته باشند چون در خبر بالا اسم آقای روزبهی که از معلمان زحمتکش بخش نیز بودند یادی نشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.