پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰ هزار کارگر مازندران با استفاده از مزایای سخت و زیان آور بازنشسته شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به سخت و زیان آور بودن شغل کارگری، گفت: در دو سال گذشته توانستیم زمینه بازنشستگی ۴۰ هزار کارگر استان را با استفاده از مزایای سخت و زیان آور بازنشسته کنیم.

0

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از تسنیم، علی بابایی کارنامی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارگر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، اظهار داشت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، اکنون برند مطلوب واحدهای تولیدی کشور و منطقه تبدیل شده است.

 

وی افزود: امروز تنها واژه‌ای که در کشور مظلوم بوده، واژه کارگر است ولی صرفا در قالب شعارها از این نام استفاده می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به جایگاه کارگر در توسعه پایدار و رونق اقتصادی کشور، تصریح کرد: جایگاه کارگران در تمامی عرصه‌ها قابل درخشش بوده است.

 

بابایی با بیان اینکه هنوز جایگاه واقعی کشور در ساختار دولتی کشور دیده نشده است، افزود: احساس می‌شود هنوز کارگران در بسیاری از عرصه‌های مدیریتی استان و کشور، محل مشاورت مناسب باشند.

 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران با اعلام اینکه کشور اگر در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد، سبب تعالی نظام می‌شود، گفت: انحراف از دستورات فراسازمانی خیانت به جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های کارگری بهترین مشاور برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، افزود: خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دوره احیا و برنامه‌ریزی رسیده است.

 

بابایی با بیان اینکه کارگران می‌توانند در فعالیت‌های پژوهشی توسعه ای استان گام بردارند، تصریح کرد: صیانت از نیروی کار از شروط اصلی فعالیت دولت تدبیر و امید است.

 

وی با اعلام اینکه 40 هزار نفر از کارگران واحدهای تولیدی استان در دو سال گذشته از طریق مزایای سخت و زیان آور بازنشسته شدند، گفت: کارگران نباید در حین فعالیت و دوران بازنشستگی خود دغدغه معیشت داشته باشند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه نقش کارگران در توسعه پایدار امری اثرگذار است، افزود: باید فهم درستی از تشکل‌های مدنی در جامعه داشته و این جایگاه رفیع را در جامعه ارتقا دهیم.

 

بابایی با بیان اینکه اداره کل کار استان امروز به عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری همه نیروهای استان از طبقات پایین به بالا است، گفت: پررنگ کردن حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های مدنی و تشکل‌های کارگری امری جدی بوده که پیگیری می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران را به عنوان مامن و جایگاه گذشته شغلی خود را تقویت می‌کنم، تصریح کرد: در حوزه توجه به ورزش جامعه کارگری، ورزش و پویایی را در واحدهای تولیدی پیگیری کردیم.

 

در این مراسم با حضور مسئولان استانی و دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از کارگران نمونه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تجلیل شد.

چهاردانگه نیوز:

روز کارگز را به جناب آقای علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، ( مدیر کل چهاردانگه ای )کار و رفاه اجتماعی تبریک گفته و برای ایشان و جامعه کارگری استان آرزوی توفیق بیشتر داریم. و از ایشان به عنوان یک چهاردانگه انتظار داریم برای اشتغال بخش چهاردانگه به خصوص فعال نمودن صنایع و کارخانه های راکد در شهرک های صنعتی تلاش و کوشش بیشتری مبذول نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.