پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۲ واحد کسبی متخلف در آمل پلمب شدند

0

چنگیز فروزان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دو واحد نانوایی در پی گلایه‌های مردمی و بازدید بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت واتاق اصناف شهرستان آمل به علت گرانفروشی متخلف شناخته شدند وبرای آنها پرونده تشکیل شد.

وی افزود: افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی‌ها و در راستای اجرای ابلاغیه اخیر توسط صنعت، معدن وتجارت غیرقانونی است و با متصدیان نانوایی‌هایی که خودسرانه اقدام به گران فروشی نماینده، برخورد قانونی و واحد کسبی آنها نیزپلمپ خواهد شد.

وی اضافه کرد، که پرونده تخلف این دو نانوایی متخلف نیز به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل همچنین به بازدید بیش از چندین واحد صنفی درسطح شهرآمل با حضور مأموران وبازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت ونیز اتاق اصناف شهرستان اشاره کرد و افزود: درپی این بازدیدها درمجموع ۳۲ واحد کسبی که با وجود ممنوعیت‌های اعمال شده به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به بازبودن مغازه‌ها کرده بودند، پلمپ شد.

فروزان ادامه داد، به موجب مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و شورای تأمین، همه واحدهای صنفی غیر ضروری با توجه به پیشنهاد ستاد پیشگیری از کرونا حداقل تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند و در صورت مشاهده واحدهای صنفی مشغول به فعالیت دراین مدت پلمپ خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر صنف‌هایی که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده ادامه خواهد داشت ضمن آنکه موضوع ابلاغیه جدید در زمینه تعطیلی پاساژها و صنوف تا تعطیلی اعلام شده هم با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت آمل از عموم مردم درخواست کرد با رعایت دقیق نکات بهداشتی، تا حد امکان از منازل خویش خارج نشوند تا هر چه سریع‌تر، زنجیره انتقال این بیماری قطع و از وضعیت بحرانی خارج شویم.

کد خبر 4891820
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.