به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عبدالهی اظهار داشت: بارندگیهای شدید روزهای اخیر در بالادست سد البرز موجب افزایش کدورت آب سد شد و با توجه به اینکه تصفیه خانه اضطراری طلوت بابل قادر به تصفیه حجم بالای آب نبود در نتیجه ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه از مدار خارج شد.
وی افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهرهای گروه الف، با تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و آب منطقهای استان و در شرایط جوی نامناسب دو الکتروپمپ در فواصل تاج و سطح دریاچه سد نصب و راه اندازی شد که هم اکنون ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب از لایه بالایی سد البرز پمپاژ میشود.
مدیر عامل آبفا مازندران ادامه داد: طی روزهای اخیر خطوط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه شست و شو و آب وارد شبکه توزیع شد و به تدریج جریان آب در تمامی نقاطی که با افت فشار و قطع آب مواجه بودهاند، برقرار خواهد شد.
عبدالهی ضمن قدردانی از صبوری، شکیبایی و همراهی مردم در این مدت، خواستار مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری تا آبگیری کامل مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع شد.
وی در پایان از مشترکینی که آب در منازل آنها وصل شد خواست شبکه توزیع خانگی خود را هواگیری کنند و درصورتی که قادر به این کار نباشند، کارکنان سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.
برخی از مشترکان شهر بابل حدود یک هفته با مشکل قطع و اختلال آب مواجه هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عبدالهی اظهار داشت: بارندگیهای شدید روزهای اخیر در بالادست سد البرز موجب افزایش کدورت آب سد شد و با توجه به اینکه تصفیه خانه اضطراری طلوت بابل قادر به تصفیه حجم بالای آب نبود در نتیجه ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه از مدار خارج شد.
وی افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهرهای گروه الف، با تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و آب منطقهای استان و در شرایط جوی نامناسب دو الکتروپمپ در فواصل تاج و سطح دریاچه سد نصب و راه اندازی شد که هم اکنون ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب از لایه بالایی سد البرز پمپاژ میشود.
مدیر عامل آبفا مازندران ادامه داد: طی روزهای اخیر خطوط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه شست و شو و آب وارد شبکه توزیع شد و به تدریج جریان آب در تمامی نقاطی که با افت فشار و قطع آب مواجه بودهاند، برقرار خواهد شد.
عبدالهی ضمن قدردانی از صبوری، شکیبایی و همراهی مردم در این مدت، خواستار مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری تا آبگیری کامل مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع شد.
وی در پایان از مشترکینی که آب در منازل آنها وصل شد خواست شبکه توزیع خانگی خود را هواگیری کنند و درصورتی که قادر به این کار نباشند، کارکنان سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.
برخی از مشترکان شهر بابل حدود یک هفته با مشکل قطع و اختلال آب مواجه هستند.