پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۹۶ طرح محرومیت‌زدایی سپاه کربلای مازندران در بابل افتتاح شد

0

این طرح ها شامل احداث خانه محروم، خانه سیل زدگان، اهدای جهیزیه و طرح های اقتصاد مقاومتی با اعتبار یکصد میلیارد ریال افتتاح شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم بهره برداری از خانه محروم در روستای کمانگر بخش لاله آباد بابل در جمع خبرنگاران گفت: این طرح ها در تمامی شهرهای مازندران در راستای محرومیت زدایی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری انجام گرفته است.

سردار محمد حسین بابایی بیان کرد: همچنین ۷۰۰ گروه جهادی در سراسر استان مازندران برای رفع محرومیت زدایی و انجام کارهای خیرخواهانه مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: استکبار در هفت سال اخیر شدید ترین تحریم های اقتصادی را بر علیه مردم ایران برقرار کرد اما ملت بزرگ ایران گوش به فرمان رهبری در راستای محرومیت زدایی حرکت می کنند.

وی افزود: کشور امروز به مرحله ای رسیده است که بسیاری از امکانات در داخل تولید می شود و تنها نیاز اساسی ما اتحاد و همدلی است که باید با این اصل خدمت رسانی را ادامه دهیم .

بابایی بیان کرد: در شرایط فعلی در حال دفاع در جنگ اقتصادی قرار داریم اما با عبور از این مرحله آنچنان در بعد اقتصادی قوی خواهیم شد که در این بخش به دشمن حمله خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.